خبر

شیائومی یک تلفن هوشمند با طراحی ماژول دوربین صاعقه را ثبت کرده است

0

شیائومی اخیراً تلفن هوشمند جدیدی را با طراحی دوربین منحصر به فرد به ثبت رسانده است. این حق ثبت اختراع یک گوشی با ماژول دوربین را نشان می دهد که دارای طرح صاعقه در پشت دستگاه است.

طبق گزارش LetsGoDigital، غول فناوری چینی حق ثبت اختراع جدیدی را برای این طراحی منحصر به فرد ثبت کرد که اولین بار در اکتبر 2020 ثبت شد و سرانجام امروز (20 آوریل 2021) منتشر شد. در این حق ثبت اختراع، این شرکت 32 تصویر محصول را به همراه توضیح مختصر نیز به اشتراک گذاشته است. با مشاهده تصاویر، این دستگاه از طراحی براق با بدنه تمام صفحه جلو و فاقد دکمه های فیزیکی روی دستگاه به طراحی آینده نگرانه آن می افزاید.

در قسمت جلو، هیچ دوربینی دیده نمی شود ، بنابراین ممکن است شرکت بخواهد یک دوربین زیر نمایشگر داشته باشد. اگرچه، ممکن است این حق ثبت اختراع جزئیات دقیق تر طراحی تلفن های هوشمند را نادیده گرفته و فقط بر روی ماژول دوربین عقب تمرکز کرده باشد. با دستیابی به برجسته ترین ویژگی های ثبت اختراع، دستگاه با یک ماژول دوربین سبک صاعقه طراحی شده منحصر به فرد می رسد. این ثبت اختراع دارای سه نوع از این ماژول دوربین است، یکی به صورت افقی، در حالی که دو تای دیگر به صورت عمودی در گوشه میانی و گوشه سمت چپ قرار دارند.

ماژول دوربین صاعقه دو حسگر تصویر را در وسط قرار می دهد در حالی که قسمت بیرونی صاعقه دارای دو چشمک زن LED است. ماژول دوربین نیز به طرز شگفت آوری فقط کمی از پنل عقب بیرون زده است. متأسفانه، مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا فقط یک طرح مفهومی است.

شیائومی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra بروزرسانی MIUI 12.5 را در چین دریافت می کنند

مقاله قبلی

شیائومی Mi Mix Fold بصورت زنده تحت آزمایش خم شدن قرار گرفت: بیش از 200000 بار معادل 89 ساعت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *