خبر

شیائومی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra بروزرسانی MIUI 12.5 را در چین دریافت می کنند

2

MIUI 12.5 آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه شیائومی مبتنی بر Android است. از زمان معرفی MIUI 12.5، این شرکت ساخت نسخه های بتا هفتگی را آغاز کرده است. به آرامی و به طور پیوسته، این شرکت پنج دستگاه را در اوایل آوریل به جدیدترین سیستم عامل خود به روز کرد. اکنون گرانترین گوشی های هوشمند شیائومی سال 2021 – Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra نیز دریافت این به روزرسانی را آغاز کرده اند.

Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra گوشی های هوشمند شاخص شیائومی در سال 2021 هستند. این دو در اواخر ماه مارس در رویداد Mega Launch Event شیائومی معرف شدند. مورد دوم در بازارهای منتخب جهانی در دسترس است اما مورد اول در حال حاضر منحصر به کشور چین است.

مانند برخی از تلفن های شیائومی، این دو نیز دارای ساخت مشترک MIUI هستند. از این رو، آنها همزمان به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند. از هم اکنون، به روزرسانی فقط برای نسخه فروخته شده در چین در دسترس است. همراه با شماره ساخت V12.5.2.0.RKACNXM.

جدیدترین بروز رسانی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra چینی در حال حاضر در مرحله Stable Beta است. بنابراین، به روزرسانی فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. با این حال، باید در روزهای آینده برای همه کاربران منتشر شود.

 

 

مشخصات احتمالی Realme Q3 Pro: صفحه نمایش AMOLED و پردازنده Dimensity 1100

مقاله قبلی

شیائومی یک تلفن هوشمند با طراحی ماژول دوربین صاعقه را ثبت کرده است

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. سلام وقتتون بخیر یک گوشی رو تو سایت wish پیدا کردم همین mi 11 ultra هست به 978 کورن میشه ساخت چین هست ولی ایران قیمت اصلیش خیلی فرق داره نزدیک 25 میلیونه آیا بنظرتون ارزش داره که بخرمش؟

    1. وقت بخیر
      هزینه ها بدون محاسبه حمل تا ایران، هزینه ریجستری و سود فروشندگان بله خیلی کمتر هستش.
      اما اگه با احتساب این موارد بالای 2 میلیون تومان اختلاف قیمت داره، خریدش ارزش داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *