خبر

شیائومی امسال 3 گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 870 SoC را روانه بازار می کند

0

شیائومی به طور فعال برخی تلفن های هوشمند برتر را به بازار عرضه کرده است و نمونه کارهایی از دستگاه های سطح بالا را گسترش داده است. به تازگی، این شرکت تلفن های هوشمند Mi 10S و Redmi K40 را با پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 SoC به بازار عرضه کرده است.

اکنون، یک گزارش جدید نشان می دهد که امسال این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه سه دستگاه دیگر است که به پردازندهاسنپدراگون 870 مجهز شده اند. با این حال، اطلاعات مربوط به آن دستگاه ها هنوز مشخص نیست.

Qualcomm Snapdragon 870 یک چیپست 7 نانومتری است و به نظر می رسد نسخه اورکلاک شده Snapdragon 865 Plus SoC باشد. این پردازنده از Kryo 585 برخوردار است که هسته اصلی آن با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، 100 مگا هرتز بیشتر از هسته اصلی Snapdragon 865 Plus است. Adreno 650 پردازنده داخلی است و از یک مودم Snapdragon X55 5G پشتیبانی می کند که پشتیبانی از شبکه های mmWave و زیر 6GHz را به همراه دارد. همچنین از بلوتوث 5.2، Wi-Fi 6 و +4 QUICK Charge پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد که وجود اسنپدراگون 870 SoC به دلیل تقاضای تولیدکنندگان برای چیپست جدیدی برای پرچمداران ارزان قیمت است که قیمت آنها به مراتب کمتر از تلفن های ممتاز است. در اصل، این یک چیپست برای قاتلان پرچمداران است.

شیائومی تنها سازنده دستگاه های مجهز به چیپ ست SD870 نیست. سایر سازندگان تلفن، از جمله موتورولا، OPPO و iQOO در میان سایرین، دستگاه های خود را با استفاده از SD870 عرضه کرده اند یا این تلفن ها در حال حاضر در دست تولید هستند.

شیائومی Mi 11 Ultra در مالزی ارزان تر از اروپا است

مقاله قبلی

Redmi Note 10S نسخه هند با MIUI 12.5 گواهینامه Bluetooth SIG دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *