خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دریل برقی هوشمند خانگی بدون جارو MIJIA با قیمت 68 دلار

0

شیائومی محصول جدید خود را روانه بازار کرده است که متفاوت از تمام محصولات خانگی این شرکت در گذشته بوده است. به این دلیل که این محصول اولین مته برقی شیائومی است. این محصول به عنوان دریل برقی هوشمند خانگی MIJIA نامگذاری شده است و با پرداخت 68 دلار سرمایه گذاری جمعی را در بازار شیائومی انجام می دهد. در آینده با قیمت76 دلار خرده فروشی می شود.

فکر می کنید این یکی از پیچ گوشتی های برقی شیائومی است که همان طراحی مینیمالیستی را به خود اختصاص داده است. بدنه دارای خطوط صاف و بدون پیچ قابل رویت روی سطح است. طراحی گریپ آن را برای در دست گرفتن مناسب تر می کندو باعث می شود عملکرد گرفتن راحت تر و قابل اطمینان تر باشد. بدنه با استفاده از دو فرایند سطح رنگ پخت فلز و لایه رویی UV پوشش داده می شود و به آن بافت فلزی مات درجه یک می بخشد. دارای بافت ضد خش و ضد لک می باشد.

کل بدنه مته برقی با استفاده از پلاستیک های مهندسی با مقاومت بالا PC + ABS ، محکم و با دوام ساخته شده است. نیمه عقب دسته با لاستیک نرم مات TPU پوشانده شده است که احساس راحتی و عدم لغزش می کنید و در مقابل تغییر رنگ و چسبندگی مقاوم می باشد.

MIJIA Brushless Smart Electric Drill یک طراحی مکاترونیکی را اتخاذ می کند که ایمن است و هیچ جرقه ای تولید نمی کند. با مکانیک موتور بدون برس، دیگر نیازی به تعویض برس کربنی نخواهد بود، بنابراین عمر طولانی تری به دستگاه می دهد. حداکثر گشتاور این مته 30Nm است، در حالی که حداکثر سرعت 1400 دور در دقیقه است. می توان آن را بصورت یکپارچه روی کاج نرم، راش سخت و انواع دیگر چوب و همچنین لوله آلیاژ آلومینیوم، صفحه فولادی و سایر لوله های آب فلزی و پلاستیکی استفاده کرد. این مته همچنین می تواند به راحتی به اکریلیک و سایر مواد پلاستیکی نفوذ کند.

مته برقی دارای سه حالت عملیاتی است. دنده دستی، هوشمند و نبض. کاربر می تواند با فشار دادن دکمه پایین صفحه نمایش در هر زمان دنده را عوض کند. این سه حالت بسته به اینکه کاربر تازه کار یا متخصص در کار با مته های برقی باشد، برای ارائه سرعت و روش های مختلف کار طراحی شده اند.

علاوه بر این، مجهز به صفحه نمایش با کیفیت بالا است که می تواند حالت عملکرد فعلی و شماره دنده دستی را در هر زمان نشان دهد.

از نظر دوام باتری، طراحی نوآورانه طرح باتری، نیازی به بسته های اضافی باتری را از بین می برد. این مته یک باتری لیتیوم مرغوب 2000 میلی آمپری را در خود جای داده است که می تواند بیش از 550 پیچ خودکار را هدایت کند یا به طور مداوم از یک ورق فولادی 6 میلی متر بیش از 22 بار حفاری کند. همچنین می تواند بیش از 280 بار به طور مداوم سوراخ هایی به عمق 4 سانتی متر در یک تخته چوبی ایجاد کند.

شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro به روزرسانی پایدار MIUI 12.5 را در چین دریافت می کنند

مقاله قبلی

Mi 11 Ultra از صفحه Mi Band 5 به عنوان نمایشگر ثانویه خود استفاده می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *