خبر

خشک کن حرارتی پمپی Mijia با ظرفیت 10 کیلوگرم در قفسه برخی فروشگاه ها قرار گرفت

0

شیائومی امروز در کنفرانس مطبوعاتی محصولات جدید و متنوعی را روانه بازار می کند. شامل Xiaomi Mi 11، سری Mi Band 6 و تراشه New Surge است. در حال حاضر دستگاه خشک کن حرارتی پمپی Mijia Heat با ظرفیت 10 کیلوگرم کاملاً جدید درفروشگاه هایی مانند Jingdong Mall قرار گرفته است. قیمت آن 3699 یوان (حدود 565 دلار) است.

ویژگی های اصلی خشک کن حرارتی پمپی Mijia

این محصول جدید از خشک کردن حرارتی پمپی و خشک شدن نرم در دمای پایین استفاده می کند. همچنین دارای یک ماژول داخلی است که از سیلندر داخلی فوق العاده بزرگ 118لیتری استفاده می کند. می تواند هر بار 10 کیلوگرم لباس خشک کن، از تغییر حالت پشتیبانی می کند، مجهز به درهای شیشه معکوس است دستگاه از 30 دقیقه حرارن دادن سریع، عملکرد هوشمند NFC و سایر عملکردها پشتیبانی می کند. به طور مشخص، خشک کن حرارتی پمپی Mijia جدید 10 کیلوگرمی دارای ابعاد استاندارد 850 * 660 * 598 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم است، بدون اینکه در طراحی آن زیاده روی شده باشد،  با خطوط به رنگ سفید شیری و یک درب سیاه متضاد عرضه می شود. همچنین این طراحی آن را برای هر نوع مبلمان و محیط مناسب می کند.

علاوه بر این، این محصول بیش از 85 درصد راندمان چگالشی دارد و 0.7 درجه برق در ساعت مصرف می کند. یک لامپ ماورا بنفش UVC تعبیه شده است که میزان خشک شدن و از بین بردن باکتریها و کنه ها 99.99٪ را تضمین می کند. این از خشک کردن پنبه و پارچه، خشک کردن فله، خشک شدن الیاف شیمیایی، خشک کردن پایین پشتیبانی می کند. دارای 24 حالت می باشد و از کنترل از راه دور توسط برنامه Mijia + Xiao Ai پشتیبانی می کند.

دستگاه می تواند به طور مستقل جهت باز شدن درب چپ و راست را با توجه به وضعیت واقعی محل قرارگیری خانه و عادات استفاده از آنها تغییر دهد. این برنامه از دو روش تخلیه پشتیبانی می کند و با انواع سناریوهای نصب سازگار است.

ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator با ظرفیت 10 کیلوگرم در قفسه فروشگاه ها مشاهده شد

مقاله قبلی

شیائومی روتر Wi-Fi Gaming Tri-Band Mi AX9000 را با WiFi 6 عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *