خبر

شیائومی Mi 11 Ultra با باتری جدید آند سیلیسیم و اکسیژن، شارژ سریعتر و اندازه نازک را امکان پذیر می کند

0

معرفی شیائومی Mi 11 Ultra نزدیک است. اما درست پیش از عرضه آن، یک مقام رسمی شرکت فناوری جدید باتری را که در گوشی های هوشمند پرچم دار آینده به کار رفته است، فاش کرده است.

مدیر ارشد بازاریابی محصولات و سخنگوی جهانی شیائومی، دانیل دی، اوایل امروز (26 مارس 2021) جزئیات جدید Mi 11 Ultra را در توییتر به اشتراک گذاشت. به گفته مقامات رسمی، این گوشی مجهز به فناوری شارژ سریع با باتری جدید آند سیلیسیم-اکسیژن است. این باتری جدید مزایای عالی مانند نازک شدن باتری و سرعت شارژ سریعتر را ارائه می دهد.

علاوه بر این، دانیل همچنین اضافه كرد كه این فن آوری جدید باتری نیز مشابه آنچه در خودروهای الكتریكی استفاده می شود، است و می گوید: “مواد سیلیكونی در مقیاس نانو را به الكترود منفی اضافه می كند تا ظرفیت گرم نظری را 10 برابر گرافیت افزایش دهد.” به عبارت دیگر، سوئیچ به باتری آند اکسیژن سیلیکون ظاهرا به Mi 11 Ultra از غول فناوری چینی اجازه می دهد تا ظرفیت بیشتری را داشته باشد و در عین حال سرعت شارژ سریع تری داشته باشد.

در مورد دستگاه ، آخرین گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی است. که با چیپ ست Snapdragon 888، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 وارد بازار خواهد شد. همچنین ویژگی هایی مانند شارژ سریع سیمی 67W، شارژ بی سیم سریع 67W و شارژ معکوس 10W را ارائه می دهد و انرژی آن توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری تأمین خواهد شد. این گوشی از صفحه نمایش 6.81 اینچی QHD+ OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و سنسور اثر انگشت روی صفحه بهره می برد. انتظار می رود دستگاه در 29 مارس 2021 عرضه شود.

شیائومی با فروش بیش از 10 میلیون تلفن هوشمند، رکورد قدرتمندی را در سال 2020 ثبت کرد

مقاله قبلی

سری Redmi K40 توانست امتیاز +A را از DisplayMate دریافت کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *