خبر

شیائومی Mi Zoom Selfie Stick مانند یک چاقوی سوئیسی برای خریدارن با بودجه کم است

0

شیائومی محصولات متنوعی غیر از تلفن های هوشمند را به فروش می رساند. همچنین یکی از شرکت های قدیمی است که به چوب های سلفی معروف است. در حقیقت، این شرکت هنوز هر چند وقت یک بار نسخه های جدیدی را منتشر می کند. از این رو تعجب نمی کنیم که بدانیم این مدل جدیدی به نام Mi Zoom Selfie Stick در 24 مارس تأمین مالی می شود.

Mi Zoom Selfie Stick جدید شیائومی در یک گزینه تک رنگ سیاه وجود دارد. قیمت آن 99 پوند (15 دلار) است، با این حال، این شرکت در 24 مارس ساعت 10 صبح در Mi.com China آن را فقط با هزینه 79 پوند (12 دلار) سرمایه گذاری خواهد کرد.

همانطور که از نامش پیداست، این چوب سلفی دارای قابلیت بزرگنمایی است. به عبارت ساده تر، دکمه ای برای بزرگنمایی و کوچک کردن کاربران دارد. همچنین به کاربران امکان می دهد با یک کلیک بین دوربین جلو و عقب جابجا شوند.

در آخر اینکه می توان از Mi Zoom Selfie Stick به عنوان سه پایه نیز استفاده کرد. از این رو، این محصول برای خریداران مانند یک چاقوی سوئیسی است. همچنین، با قیمت خرده فروشی فقط 99 پوند (15 دلار)، چوب سلفی جدید شیائومی احتمالاً ارزان تر از اکثر گزینه های موجود در بازار با مجموعه ای از ویژگی های مشابه است.

 

تصاویر شیائومی Mi 11 Lite 5G در TENAA ظاهر شد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در تاریخ 29 مارس عرضه می شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *