خبر

شیائومی Mi Notebook Pro دارای بدنی فوق العاده نازک است

0

Mi Notebook Pro پس از سه سال در حال بازگشت است. مقامات اخیراً بازار را گرم کرده و دیروز این شرکت امتیاز فروش خود را تبلیغ کرد.

لی ژوئن همچنین از لپ تاپ آینده خوشحال است. علاوه بر این، شیائومی Mi Notebook Pro را از طریق حساب WeChat معرفی کرد و از آن به عنوان شاهکار جدید رده بالای شیائومی نام برد. این گزارش همچنین نشان داد که این دستگاه با قالب های جدید، ساخت جدید و عملکرد فوق العاده همراه خواهد بود. همچنین، این مقام همچنین پوستر نمای جانبی نوت بوک شیائومی را منتشر کرد. پوستر نشان می دهد که گرچه این لپ تاپ از بدنه فلزی پشتیبانی می کند، اما بسیار نازک است. بنابراین، بدنه آن به اندازه کافی نازک است که متناسب با پورت Type-C و جک هدفون باشد.

علاوه بر این، این مقام مسئول همچنین نوت بوک جدید را “نوت بوک عملکرد” نامگذاری کرده است. علت نام گذاری شیائومی این است که دستگاه از تنظیمات قدرتمندی برخوردار می باشد. ژانگ فنگ، شریک گروه شیائومی در Weibo نوشت که این نوت بوک یک شاهکار واقعی عالی است.

طبق اطلاعات منتشر شده از Mi Notebook Pro در Geekbench احتمالاً به پردازنده i7-11375H، نمایشگر مستقل و RTX 3050 Ti مجهز خواهد شد.

شایان ذکر است که  Notebook Pro A شیائومی دارای نشان “Xiaomi” در قسمت پشتی این لپ تاپ است. مشخص نیست که دقیقاً Mi Notebook Pro جدید چه زمانی عرضه می شود اما این مقام رسمی تایید کرده است که به زودی این نوت بوک معرفی می شود.

رندرهای لورفته خبر از ظاهر احتمالی POCO F3 می دهد

مقاله قبلی

شیائومی Mi Pad 5 دارای صفحه نمایش 11 اینچی با نرخ تازه سازی بالا است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *