خبر

اختراع ثبت شده Mi Stylus شیائومی احتمال عرضه Mi Pad 5 را قوی تر کرد

0

شیائومی بدون شک یکی از بزرگترین صادرکننده های تکنولوژی از چین است و حتی در داخل کشور خود نیز این برند بسیار محبوب است. به همین دلیل است که تعداد طرفداران منتظر تبلت آینده این شرکت بی سابقه به نظر می رسد. مدتی طولانی است که غول فناوری خط تبلت خود را بروز نکرده است. . حدس و گمان هایی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت روی جانشین Mi Pad 4’s کار می کند که احتمالا Mi Pad 5 نامیده می شود.

یک فرد ناشناس در حال حاضر طرح یک قلم را به اشتراک گذاشته است که گفته می شود یک محصول با اختراع ثبت شده شیائومی است که برای یک تبلت طراحی شده است. این قلم می تواند برای Mi Pad 5 باشد اما هنوز تأیید نشده است. طرح ثبت اختراع نشان می دهد Mi Stylus از طراحی مشابهی با Apple Pencil برخوردار است. در واقع هیچ چیز چشم نوازی وجود ندارد، به نظر می رسد مانند یک قلم معمولی است اما در پایین دارای یک ساختار کلاه مانند قلم است. حدس و گمان هایی وجود دارد که دستگاه دارای رابط USB Type-C است که برای شارژ آن استفاده می شود. البته ممکن است اتصال آن از طریق بلوتوث باشد.

طرح این قلم همچنین نشان می دهد که یک ناحیه مغناطیسی مانند در مرکز دارد که می تواند در هر زمان برای اتصال به قاب تبلت استفاده شود. این موضوع با شایعات قبلی در مورد پد 5 با صفحه پشتی آلیاژ آلومینیوم مطابقت دارد.

اگر Mi Pad 5 قلم Stylus داشته باشد قطعاً یک ویژگی مهم خواهد بود اما ما در این مورد چندان مطمئن نیستیم. بنابراین، زیاد امیدوار نباشید.

همان طور که شایعه شده است Mi Pad 5 دارای یک پردازنده اسنپدراگون 870 می باشد. انتظار می رود این تبلت با یک سیستم اتلاف عالی عرضه شود که عملکرد را تا حد زیادی به ویژه برای بازی ها بهبود می بخشد. همچنین انتظار می رود این تبلت با سیستم عامل جدید MIUI که مخصوص محصولات تبلت طراحی شده است، اجرا شود، که تجربه متفاوت تری نسبت به رابط تلفن همراه برای کاربر ارائه می دهد.

 

مقایسه مشخصات دو گوشی قدرتمند شیائومی Mi 11 با OPPO Find X3

مقاله قبلی

شیائومی پروژه اتومبیل خود را ظرف دو ماه آینده آغاز می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *