خبر

کد منبع مشترک Redmi Note 10 Pro (Max) می تواند باعث ایجاد هجوم رام های سفارشی شود

0

هفته گذشته، شیائومی سری Redmi Note 10 را برای بازارهای جهانی عرضه کرد. این مجموعه در مجموع شامل پنج دستگاه است. هنوز فروش آنها آغاز نشده است اما این شرکت قبلاً کد منبع  Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max را منتشر کرده است.

Redmi Note 10 Pro Max معرفی شده برای هند Redmi Note 10 Pro در بازارهای دیگر است. با این حال، ردمی نوت 10 پرو که در هند رونمایی شد از هم اکنون منحصر به منطقه هند است. هر سه تلفن یک نام رمز مشترک دارند – “شیرین”.

نام رمزهای فردی آنها به شرح زیر است.

از آنجا که این تلفن ها به جز دوربین اصلی مشخصات یکسانی دارند ، از یک هسته مشترک استفاده می کنند. از این رو، آنها اساساً همان MIUI را با ریجن های متفاوت اجرا می کنند.

این بدان معناست که ROM های سفارشی برای این سه تلفن هوشمند باید با طعم یکپارچه ای در دسترس باشد. به عبارت دیگر، آنها ROM سفارشی مشترک خواهند داشت.

از این رو، Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max پس از Redmi Note 5 Pro (با نام مستعار Redmi Note 5 AI دوربین دوگانه) این شانس را دارند که به محبوب ترین دستگاه های Redmi Note در مجموعه ROM سفارشی تبدیل شوند.

در صورتی که نمی دانید، سری Redmi Note همیشه در توسعه نرم افزار شخص ثالث محبوب بوده است. اما این سری به دلیل وجود چندین دستگاه در این سری و در دسترس بودن متنوع در مناطق مختلف، با چند نسل گذشته شکسته شد.

اکنون، همان دستگاهی که دارای هسته مشترک است در برخی از مناطق با برخی تغییرات کوچک و نام های مختلف به فروش می رسد، پس از دسترسی توسعه دهندگان به این تلفن های هوشمند، می توان انتظار داشت که ROM های سفارشی، هسته های دیگر و سایر حالت ها نیز داشته باشد.

 

اسکوتر برقی تاشو Ninebot Max G30P عرضه و برای خرید موجود است

مقاله قبلی

پوستر ZTE S مشخصات دوربین را فاش می کند: دارای دوربین چهارگانه 64MP است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *