خبر

اسکوتر برقی تاشو Ninebot Max G30P عرضه و برای خرید موجود است

0

Ninebot Segway در تلاش است تا با جدیدترین اسکوتر برقی Ninebot Max G30P با محدوده قیمت مقرون به صرفه رفت و آمد شما را راحت کند. با داشتن چندین پروتکل پیشرفته، اسکوتر برقی تاشو قطعاً نیازهای روزانه شما را به روشی سازگار با محیط زیست تأمین می کند. هم اکنون، این وسیله نقلیه برای فروش در فروشگاه Banggood با قیمت 799.99 دلار آمریکا در دسترس است.

مشخصات Ninebot Max G30P:

مثل همیشه، Ninebot دوباره با یک وسیله نقلیه قابل جمع شدن ما را شگفت زده کرد. اندازه 43.7 × 18.6 × 45.1 اینچ را می توان با جمع کردن به 43.7 × 18.6×21 اینچ کاهش داد.

اسکوتر Ninebot Max G30P بوسیله یک موتور چرخ قدرتمند 350 وات حداکثر سرعت 40 کیلومتر در ساعت را تامین می کند. به همین ترتیب، باتری لیتیوم یونی 10.2Ah با یک بار شارژدهی می تواند 40 کیلومتر مسافت را طی کند. دارای دو چرخ لاستیکی بادی 10 اینچی بوده که برای انواع جاده مناسب می باشد.

وقتی صحبت از سایر مشخصات فنی می شود ، اسکوتر برقی جدید Ninebot Max دارای داشبورد دیجیتال LED است. سرعت و وضعیت باتری را در لحظه نشان می دهد. این اسکوتر همچنین دارای سه حالت سواری اکو، استاندارد و ورزشی است. با دو کلیک می توانید این حالت ها را جابجا کنید.

علاوه بر این، لاستیک های خود مهر و موم شونده با استفاده از تکنیک های راحتی و جذب ضربه، تجربه سواری بسیار بالایی را ارائه می دهند. همچنین، این وسیله نقلیه یک سیستم ترمز احیا کننده را برای بازیافت انرژی از سواری منعقد می کند. کاربران همچنین می توانند در برنامه Segway-Ninebot نظارت بر باتری و سرعت را داشته باشند که از طریق بلوتوث قابل اتصال است.

اسکوتر برقی Ninebot Max G30P بوسیله یک چراغ ال ای دی 2.5 وات مسیر شما را در طول شب روشن کند.

جارو برقی Roborock S7 بالاخره عرضه شد و هم اکنون می توانید آن را خریداری کنید

مقاله قبلی

کد منبع مشترک Redmi Note 10 Pro (Max) می تواند باعث ایجاد هجوم رام های سفارشی شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *