خبر

انتظار می رود گوشی هوشمند شیائومی با شارژ 200 وات در نیمه دوم 2021 عرضه شود

0

چند هفته پیش، گزارش شد که یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با پشتیبانی از شارژ سریع 200 وات در شرف عرضه است. اکنون، گزارش جدیدی که از یک لیکر چینی منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه ممکن است توسط شیائومی عرضه شود.

این گزارش همچنین اضافه می کند که گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 200 وات می تواند در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه شود. به نظر می رسد که دستگاه در حال حاضر در حال تست های دقیق است.

اما قابل توجه است که این گزارش ادعا می کند دستگاهی که در حال حاضر در حال توسعه است، از نظر عملکرد به اندازه مدل های Ultra پرچمدار فعلی خوب نیست و این شرکت در حال تقویت عملکرد آن است.

توجه داشته باشید که فناوری شارژ سریع 200 وات که در مورد آن صحبت می شود ترکیبی از شارژ سریع سیمی، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس است. اینطور نیست که دستگاه شارژ سریع 200 واتی سیمی داشته باشد.

این پیشرفت با توجه به اینکه پرچمدار هوشمند فعلی شیائومی، Xiaomi Mi 11، از شارژ 115 وات پشتیبانی می کند، تعجب آور نیست. Mi 10 Extreme Commemorative Edition که سال گذشته به بازار عرضه شد نیز از شارژ 180 وات پشتیبانی می کند.

باید دید کدام دستگاه از شیائومی از این شارژ سریع پرسرعت پشتیبانی می کند. آیا این نمونه ای از گوشی هوشمند پرچمدار Mi 11 یا دستگاهی کاملاً جدید خواهد بود؟ برای اطلاع از این موضوع، باید چند هفته دیگر صبر کنیم.

شیائومی Mi 10S با سه ویژگی جذاب در تاریخ 10 مارس عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی اولین تلویزیون هوشمند Redmi را در هند در تاریخ 17 مارس عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *