خبر

پروژکتور XGIMI INUI 1.3 بزودی عرضه می شود: اتصال One-Wire

0

امروز در 6 مارس 2021، طبق اخبار رسمی XGIMI، این شرکت به زودی قصد دارد پروژکتور جدید XGIMI INUI 1.3 را عرضه کند. پروژکتور هوشمند به زودی با آخرین نسخه سیستم روی میز می رود. گفته می شود که نسخه جدید اتصالات، کنترل های بهتر و به روزرسانی های جدید را به همراه دارد.

مشخصات پروژکتور XGIMI INUI 1.3:

در پروژکتور جدید همانطور که گفته شد بوسیله اتصالات قوی تر کنترل آن بهبود پیدا کرده است. رابط سیستم جدید XGIMI INUI 1.3 مختصر تر و مثرتر است. خستگی بصری کاهش یافته و جلوه انیمیشن لطیف تر و روانتر خواهد شد.

علاوه بر این، نسخه جدید به بهبود سرعت ارائه رابط کمک خواهد کرد. همچنین، این اجازه می دهد تا طراحی ضد پارازیت افت فریم را 10٪ کاهش دهد. در حالی که در سایر پروژکتورها افت فریم حدود 25٪ است. بنابراین، در تمام این نسخه های جدید در مقایسه با نسخه های قدیمی، مانند XGIMI H3 ،XGIMI H2 و Wemax Dice Projector، بسیار بهتر خواهد بود.

اما آنها از جنبه های دیگر نیز خوب هستند، ما به زودی به مقایسه پروژکتورها خواهیم پرداخت. تا آن زمان می توانید بهترین پروژکتور لیزر Xiaomi 2021 را در اینجا بررسی کنید.

همانطور که در عنوان ذکر شده است، پروژکتور از اتصال One-Wire پشتیبانی می کند. این بدان معناست که اکنون نسخه جدید به کاربر امکان می دهد از یک کابل برای اتصال به تلفن همراه و پروژکتور استفاده کند. بنابراین اکنون می توانید عملیات همزمان را انجام داده و از همان صفحه شارژ کنید. این مقام مسئول گفت برخی از مدل ها از این عملکرد پشتیبانی نمی کنند.

نسخه جدید XGIMI از INUI همچنین یک حالت بازی را با تاخیر 30 میلی ثانیه اضافه می کند که بیشتر به اتصال رایانه های شخصی و کنسول های بازی برای بازی شاهکارهای 3A کمک می کند. علاوه بر این، رابط XGIMI Cinema از پیش نمایش تمام صفحه برای تأثیرگذاری بیشتر پشتیبانی می کند.

نسخه جدید سیستم XGIMI همچنین از تلفن های همراه به عنوان کنترل از راه دور، با عملکردهایی مانند تنظیم صدا و بازگشت، و همچنین عکس های صفحه مستقل، دکمه های ورودی صدا و پشتیبانی از طرح صفحه تلفن همراه پشتیبانی خواهد کرد. نسخه جدید XGIMI App دارای عملکرد جدید “Gee Friends Circle” است که برای به اشتراک گذاشتن تجربه انجام بازی مناسب است.

XGIMI INUI امکانات جدیدی مانند تنظیم صفحه نمایش و اعلام رویدادهای ورزشی را در آینده فراهم می کند. برنامه بروزرسانی XGIMI INUI به شرح زیر است:

 

نمایشگر Xiaomi Mi 10S در لیست های مختلفی در JD ظاهر شد، که خبر از احتمال عرضه آن در این ماه را می دهد

مقاله قبلی

اطلاعات لو رفته از مشخصات جدید Xiaomi Mi 11 Lite 4G تمایز بین نسخه هند و جهانی را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *