خبر

Xiaomi Mi TV Croods در کنسول Google Play با نمایشگر FHD و Android TV 10 ظاهر می شود

0

به غیر از تلفن های هوشمند  شیائومی به تلویزیون های هوشمند مقرون به صرفه خود نیز شهرت دارد. تلویزیون های Mi این شرکت نه تنها در چین بلکه در هند نیز محبوب هستند. اخیراً، این شرکت تلویزیون های خود را به بازارهای بیشتری عرضه کرده است. به نظر می رسد این شرکت با حضور Mi TV جدید با نام رمز “Croods” در کنسول Google Play، این حرکت را ادامه خواهد داد.

یک تلویزیون ناشناخته شیائومی با نام رمز “Croods” توسط 91Mobiles مشاهده شده است. این لیست چیپست، RAM، وضوح صفحه و سیستم عامل این تلویزیون را نشان می دهد.

اولین و مهمترین، Mi TV Croods آینده توسط MediaTek t31 SoC همراه با 2 گیگابایت RAM تأمین خواهد شد. این چیپ ست از 4 هسته ARM Cortex-A55 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای پردازنده تشکیل شده است. در مورد گرافیک، این پردازنده گرافیکی شامل ARM Mali G52 GPU با فرکانس 550 مگاهرتز خواهد بود.

اندازه صفحه تلویزیون مشخص نیست اما گفته می شود که با وضوح 1080*1920 پیکسل (FHD) و 320 DPI عرضه می شود. این نشان از یک تلویزیون مقرون به صرفه است. تلویزیون جدید شیائومی توسط Android TV 10 اجرا خواهد شد. همچنین، ما می توانیم از Xiaomi انتظار داشته باشیم که این Mi TV را با سرویس تجمیع محتوای PatchWall ارسال کند.

اگرچه هیچ چیز دیگری در مورد این Mi TV آینده مشخص نیست، ما می توانیم به دنبال ویژگی هایی مانند Play Store ،Chromecast Built-in ،Google Assistant و پشتیبانی از برنامه های استریم اصلی باشیم زیرا این تلویزیون با Android TV عرضه خواهد شد.

تا به این لحظه، هیچ اعلام رسمی از طرف شیائومی در مورد راه اندازی Mi TV جدید در هیچ بازار وجود ندارد. بنابراین مطمئن نیستیم که این تلویزیون چه نامیده می شود و در کدام مناطق در دسترس قرار می گیرد.

اطلاعات جدیدی از Xiaomi POCO F3 به بیرون درز کرد: اسنپدراگون 870 و صفحه Hole-Punch

مقاله قبلی

Xiaomi Mi 11 Lite 5G با مشخصات فنی در کنسول Google Play مشاهده شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *