خبر

طرح های احتمالی، مشخصات و قیمت شیائومی Mi Pad 5 به بیرون درز کرد

0

ما فکر می کردیم که شیائومی از بازار تبلت منصرف شده است زیرا بیش از دو سال است که در به روزرسانی خط تولید خود موفق نشده است. آخرین مدل، Mi Pad 4 در ژوئن 2018 عرضه شد و صادقانه بگویم، فروش آن چنان چشمگیر نبود.

با این حال، به دنبال بیماری همه گیر COVID 19 و افزایش تقاضا برای ابزارهای الکترونیکی و رایانه های شخصی  یک از دلایل برای تحریک کردن شرکت شیائومی بود. ممکن است این موضوع اظهارات اخیر Xu Jieyun گروه Xiaomi را برانگیخته باشد که علناً اعلام کرد محصولات تبلت Xiaomi با سکوت طولانی مدت امسال به روزرسانی می شوند و سیستم MIUI را بر اساس تحقیق و توسعه محصولات تبلت به ارمغان می آورند.

در حالی که منتظر جزئیات بیشتری از شیائومی هستیم، طرح های احتمالی و مشخصات تبلت Mi Pad 5 آینده به صورت آنلاین ظاهر شده است این اولین رندرهای دستگاهی است که به صورت آنلاین مشاهده خواهیم کرد. در حالی که نمی توانیم اصل طرح ها را تضمین کنیم، طرح های احتمالی پشت و جلوی دستگاه را نشان می دهند. آنچه در این تصاویر مشهود بوده دوربین دوگانه است که شبیه سبک طراحی Mi 11 می باشد.

از نظر مشخصات، گفته می شود دستگاه از راه حل تمام صفحه 2K / 144Hz استفاده می کند، از نرخ نمونه برداری لمسی 480Hz پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر صفحه LCD است و همچنین با نسل پنجم Corning Gorilla Glass پوشانده خواهد شد.

قسمت پشتی از یک ماژول چند دوربین ماتریس چشم فرشته مجهز به دوربین اصلی 20 میلیون پیکسل و لنز ماکرو با زاویه باز 13 مگاپیکسلی استفاده می کند. سنسور دوربین اصلی یک سنسور سونی IMX586 است.

قاب و پشت شیائومی Mi Pad 5 از مواد آلیاژ آلومینیوم شبیه به iPad ساخته شده است. همچنین به تشخیص اثر انگشت جانبی مجهز شده و از قلم خازنی مغناطیسی پشتیبانی می کند.

Xiaomi Mi Pad 5 به پردازنده Snapdragon 870 شرکت Qualcomm که به تازگی منتشر شده،  مجهز شده است. این تبلت در حافظه های مختلف عرضه می شود که نسخه پایه آن 8 گیگابایت + 128 گیگابایت است که 619 دلار قیمت دارد. همچنین نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی به قیمت 666 دلار، نسخه 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی با قیمت 774 دلار و نسخه 16 گیگابایتی + 1 ترابایتی با قیمت 851 دلار عرضه خواهد داشت.

اگر  طرح های درز شده از این تبلت صحت داشته باشد، Mi Pad 5 یک تبلت سطح بالا خواهد بود که هدف تولید آن رقابت با محصولات اپل، هواوی و سامسونگ است.

بررسی گوشی هوشمند شیائومی MI 11

مقاله قبلی

گوشی تاشو Xiaomi M2011J18C در چین گواهینامه TENAA را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *