خبر

شیائومی رایانه رومیزی Ningmei را با AMD Ryzen R5 2600 ، تا 16 گیگابایت رم عرضه می کند

0

شیائومی یوپین رایانه رومیزی Ningmei Soul GI6 را راه اندازی کرده است که از پردازنده AMD Ryzen R5 2600 بهره می برد. این کامپیوتر با قیمت 260 پوند عرضه شده است.

رایانه رومیزی Ningmei Soul GI6 در سه نسخه ارائه می شود – نسخه Share ، نسخه Fun و نسخه Enjoy. کامپیوتر رومیزی از یک پردازنده AMD Ryzen R5 2600 و یک کارت گرافیک RX550 4G بهره می برد. این پردازنده با 8 گیگابایت رم و 180 گیگابایت هارد SSD همراه شده است. این کامیپوتر می تواند 160FPS با ویژگی های بالا ارائه دهد.

نسخه Fun نیز به پردازنده Ryzen R5 2600 مجهز است اما کارت گرافیک RX590 8G را در خود جای داده است. این سیستم به طور یکسان حافظه 8 گیگابایتی و حافظه بزرگتر 256 گیگابایتی را نیز در خود جای داده است. این نسخه می تواند 110FPS با جلوه های ویژه بالا برای زمینه های PlayerUnknown’s Battleground را بدست آورد. با توجه به کارت گرافیک بهبود یافته و حافظه بزرگتر ، دارای برچسب قیمت بالاتر 2599 یوان است.

سرانجام ، نسخه Enjoy که 2999 یوان قیمت دارد ، کارت گرافیک RX590 8G دقیقاً مانند نسخه Fun دارد. با این حال ، پردازنده با 16 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت هارد SSD جفت می شود. همچنین می تواند به 110FPS با جلوه های ویژه بالا برای زمینه های PlayerUnknown’s Battleground دست یابد.

از نظر طراحی ، رایانه رومیزی Ningmei Soul GI6 ظاهری با ارزش بالا متشکل از یک پوشش بیرونی شفاف را اتخاذ می کند. همچنین دارای یک طراحی دو فن است که از عملکرد دفع گرما نسبتاً خوبی برخوردار است. به لطف هارد SSD، مدت زمان بوت شدن کامپیوتر تنها 9 ثانیه است.

علاوه بر این ، کامپیوتر رومیزی Ningmei به مادربرد با مشخصات بالا ASUS Master Series A320 مجهز شده است. این سیستم به طور برابر با محافظت سخت افزاری پنج برابری با استفاده از لایه بندی ایزوله کانال و فن آوری محافظ صوتی همراه است ، به گونه ای که خروجی صدا در یک محیط بدون اختلال خالص است ، و ضبط صدا در هنگام بازی آسان تر می شود.

مقایسه فنی 3 ابرقدرت شیائومی Mi 10 Ultra – سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra – هواوی P40 Pro+

مقاله قبلی

سری شیائومی Redmi Note 9 دارای نقصی است که ممکن است بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *