خبر

ایربادز استریو وایرلس واقعی شیائومی TWS با تاییدیه ANC؛ بعنوان Mi Active Noise Cancelling عرضه خواهد شد

0

شیائومی دارای تعداد زیادی هدفون با طراحی و ویژگی های مختلف است. به تازگی ، تمرکز آن به ایردبادهای TWS تغییر یافته است که جدیدترین مدل های آن هدفونهای بی سیم Mi True و Mi True Wireless Ear Basic هستند. با این حال ، هیچ یک از ایردبادهای TWS آن Active Noise Cancelling یا کاهش نویز فعال ندارند (ANC) اما باید به زودی تغییر کند.

امروز ، ما متوجه شدیم که به زودی شیائومی یک جفت هدفون TWS را با ANC معرفی می کند و آنها را به عنوان هدفون های لغو صداهای فعال Mi عرضه می کند. این محصول گواهینامه بلوتوث خود را دریافت کرده است و انتظار می رود در هر زمان به بازار عرضه شود.

هدفون دارای شماره مدل LYXQEJ05WM است و در توضیحات گفته شده این گوشی یک جفت هدفون TWS است. همچنین نشان می دهد که هدفون گوش دارای بلوتوث 5.0 ، پشتیبانی از رمزگذارهای صوتی SBC و AAC و دارای رتبه IPX4 هستند.

ما نمی دانیم که این هدفون کی عرضه می شود اما با دیدن این که آنها دارای کاهش سر و صدای فعال هستند ، انتظار داریم که آنها از یک پرچمدار بالا ، احتمالاً در کنار تلفن پرچمدار مانند Mi 10 Pro Plus عرضه شوند.

هنوز چیزهای زیادی درمورد هدفون های بی سیم Mi Active Noise Cancelling وجود ندارد. ما امیدواریم که این محصول باتری بسیار عالی و پشتیبانی از شارژ بی سیم داشته باشد و قیمت رقابتی را فراموش نکند.

عرضه 70Mai A800 دوربین دوچشمی 4K در Indiegogo

مقاله قبلی

مقایسه فنی 3 ابرقدرت شیائومی Mi 10 Ultra – سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra – هواوی P40 Pro+

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *