خبر

عرضه 70Mai A800 دوربین دوچشمی 4K در Indiegogo

0

شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی 70Mai اولین محصول خود را تحت پلتفرم گذاری Indiegogo عرضه کرده است که نشانگر این محصول در تمام نقاط جهان در دسترس خریداران است. این محصول 70Mai A800 Dual-visual 4K Dash Cam است که قیمت آن از 95 دلار شروع می شود.

70mai A800 DVR درون اتومبیل است که تصاویر با کیفیت سینمای روز و شب (وضوح تا 4k) را در دید دوگانه ارائه می دهد. این دوربین مجهز به فناوری پیشرو ADAS (سیستم دستیاری پیشرفته رانندگی) است که باعث افزایش ایمنی رانندگی شما می شود. هنگامی که وسیله نقلیه پارک شده است ، در حالت پارکینگ ، محیط اطراف خودرو کنترل خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه برخورد ، ضبط خودکار شروع می شود. ضبط ها به صورت محلی ذخیره می شوند و می توانند در برنامه برای بارگیری در سایت و اشتراک گذاری فوری مشاهده شوند.

A800 از یک سنسور تصویر قدرتمند سونی IMX 415 CMOS ساخته شده است ، فیلم های 4K UHD را با زاویه باز 140 درجه FOV ضبط می کند. هر جزئیات مهم در قسمت جلویی یا عقب خودرو می تواند به وضوح ثبت شود تا شواهد فیلم غیرقابل انکار را فراهم کند یا منظره را در طول سفر با فیلم با کیفیت سینما ضبط کند.

A800 حتی در شرایط کم نور با استفاده از فناوری 3D DNR (Dynamic Noise Reduction) ، لنزهای دیافراگم F / 1.8 و الگوریتم هوشمندی که باعث کاهش چشمگیر نویز تصویر شده و به طور خودکار تعادل نوردهی را به نمایش می گذارد ، به تصاویر واضح تبدیل کند نتیجه یک دید در شب با جزئیات بیشتر است.

Dashcam یک صفحه نمایش 3 اینچی با کیفیت High Definition را در اختیار شما قرار می دهد که کاربران می توانند به راحتی با یک فشار ساده بین نمای جلویی و عقب جابجا شوند.

A800 چیزی بیش از یک دوربین ماشین قابل اعتماد است. هنگام روشن کردن اتومبیل ، دوربین به طور خودکار ضبط را آغاز می کند و ADAS (سیستم کمک به راننده پیشرفته) را قادر می سازد که هنگام رانندگی با هشدارهای خروج از خط و برخورد به جلو  به شما در جلوگیری از تصادفات کمک می کند.

سیستم اخطار Lane Departure (LDW) از دوربین A800 برای نظارت بر نشانگرهای خط استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که خودرو با خیال راحت در خط مسافرتی باقی مانده است. اگر حواس شما پرت شود ، سیستم LDW از هشدار صوتی برای هشدار به شما استفاده می کند!

A800 همچنین شامل یک سیستم پیشرفته اخطار برخورد تصادفی است که به طور خودکار بر رانندگی اتومبیل در جلوی شما نظارت می کند. اگر وسایل نقلیه خیلی نزدیک ، خیلی سریع ، به عنوان مثال در مورد توقف ناگهانی، A800 با زنگ قابل شنیدن به شما هشدار می دهند. این سیستم مخصوصاً در هنگام رفت و آمد بسیار مفید است.

هنگامی که ماشین خود را ترک می کنید ، با دوربین A800 ، محافظت متوقف نمی شود. پس از پارک، حالت پارکینگ به طور خودکار فعال می شود. با استفاده از یک سنسور گرانش 3 محور ، A800 می تواند هرگونه برخورد تصادفی را از بین ببرد و بلافاصله ضبط را شروع کند تا شواهد ویدیویی ارزشمند را ضبط کند.

هنگامی که پس از یک حادثه در حالت پارکینگ به ماشین برگردید ، A800 به شما یادآوری می کند که ضبط های رویداد را در برنامه بررسی کنید.

A800 همچنین به عنوان یک رایانه سفر دقیق عمل می کند ، داده هایی را که شامل مسافت پیموده شده ، دامنه ، سرعت متوسط ، حداکثر سرعت ، مدت زمان و موارد بیشتر است که می تواند به راحتی در برنامه مشاهده کند ، ذخیره می کند. برای سفرهای طولانی و ثبت مکان دقیق تصادف در صورت وقوع بسیار مناسب است.

A800 فیلم را بر روی یک حلقه ضبط می کند و به صورت محلی در کارت حافظه Micro SD (حداکثر 128 گیگابایت پشتیبانی) در هنگام رانندگی ذخیره می کند. این تضمین می کند که در صورت بروز حادثه ، مدارک ویدیویی ضبط شده اند.

برای اتصال تلفن هوشمند خود با A800 هیچ شبکه ای لازم نیست. با استفاده از Wi-Fi یکپارچه مخصوص خود برای دسترسی کامل فوری به فیلمهای ذخیره شده متصل می شود. Dashcam همچنین به عنوان یک دوربین دیجیتال عمل می کند ، با تلفن شما کنترل می شود تا از هر تصویر یا منظره در مسیر خود عکس بگیرید.

شیائومی کارت NFC قفل درب هوشمند Aqara را عرضه کرد

مقاله قبلی

ایربادز استریو وایرلس واقعی شیائومی TWS با تاییدیه ANC؛ بعنوان Mi Active Noise Cancelling عرضه خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *