خبر

شیائومی طراحی گوشی هوشمند با استریو وایرلس واقعی TWS داخلی را به ثبت رساند

0

شیائومی اخیراً متقاضی ثبت اختراعات ثبت شده در طراحی آینده نگر است. اخیراً ، ما یک طراحی گوشی هوشمند با صفحه نمایش همه جانبه و یک دوربین عکاسی عظیم 108 مگاپیکسلی “AI Super Camera” را دیدیم اینجا ببینید. حالا، فقط چند روز بعد ، حق ثبت اختراع دیگری پدید آمده است که یک گوشی با استریو وایرلس واقعی TWS داخلی را نشان می دهد.

مثل همیشه ، این اختراع جدید توسط LetsGoDigital مشاهده شد. این انتشارات همچنین به نظر می رسد که ماه گذشته در همان اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) همان طراحی را پیدا کرده است. اما فقط اکنون ، آنها به لطف اسناد ارائه شده در سیستم طراحی بین المللی لاهه ، که بخشی از دفتر مالکیت معنوی جهان (WIPO) است ، می توانند طراحی آن را درک کنند.

همانطور که از تصاویر مشاهده می کنید ، تلفن هوشمند موجود در ثبت اختراع طراحی قادر به قرار دادن یک جفت هدفون بی سیم واقعی با نام TWS است. این شبیه به محفظه S Pen در سری گوشی های Galaxy Note سامسونگ است.

حق ثبت اختراع، به کار این TWS نمی پردازد اما له نظر می رسد باید از طریق بلوتوث به گوشی متصل شود. اگرچه این یک ایده جالب برای ادغام هدفون های بی سیم با تلفن است ، اما دارای کاستی هایی است.

به عنوان مثال ، برای جاسازی نیاز به فضای داخل گوشی است. از این رو ، شرکت برای دستیابی به این طرح باید گوشه هایی از این قبیل، اندازه باتری را کاهش دهد. به هر حال ، ما انتظار نداریم که شیائومی در آینده جدید چنین تلفن هوشمندی را به بازار عرضه کند ، اما چه کسی می داند.

نظرتون چیه؟ آیا این پتنت به زودی تولید میشه؟ کم و کاستی و اشکالات پیش روش چی می تونه باشه؟

شیائومی MI Ebook Reader مجوز بلوتوث را دریافت می کند

مقاله قبلی

شیائومی در حال کار بر روی ژست “Back Tap” برای MIUI 12 است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *