خبر

خبر بد: Mi Band 5 نوع جهانی دارای NFC ، سنسور SpO2 و الکسا نخواهد بود

0

ماه گذشته ، شیائومی Mi Band 5 را در چین به عنوان جانشین Mi Band 4 راه اندازی کرد. در همان روز ، حساب جهانی Xiaomi در توییتر فاش کرد که ردیاب تناسب اندام جدید این شرکت با عنوان Mi Smart Band 5 در ماه ژوئیه راه اندازی می شود. اکنون تصاویر فاش شده است که جزئیات جالبی را نشان می دهد.

در حال حاضر ، شیائومی دو نوع Mi Band 5 را در چین به فروش می رساند – با و بدون NFC. آنها به ترتیب با نام های “Kongming” و “Kongming L” کدگذاری شده اند. با توجه به تصاویر جعبه خرده فروشی از نوع جهانی ، نسخه دوم خواهد بود. این بدان معنی است که هیچ NFC ، سنسور SpO2 و دستیار صوتی Alexa برای مشتریان بین المللی وجود ندارد.

شیائومی ممکن است این را به عنوان Mi Smart Band 5 در بازارهای جهانی مانند هند راه اندازی کند ، جایی که پرداخت های بدون تماس هنوز عادی نیست. متأسفانه ، کاربران این منطقه هیچ دسترسی به دو حسگر دیگر SpO2 و Alexa را ندارند.

از سوی دیگر ، این نوع ممکن است در اروپا در کنار Mi Smart Band 5 Pro نیز انجام شود که هفته گذشته بار دوم مشاهده شد. هیچ چیز دیگری در مورد نسخه Pro به جز نام Kongming Pro” و پشتیبانی از NFC شناخته نشده است.

نقد و بررسی: شیائومی WalkingPad S1 ویژگی های بهبود یافته و سازگارتر

مقاله قبلی

شیائومی طراحی گوشی هوشمند را با صفحه نمایش همه جانبه و سنسور عظیم 108 مگاپیکسل به ثبت می رساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *