خبر

ربات پاک کننده هوشمند شیائومی SWDK رسمی شد

0

شرکت فن آوری چند استعدادی چینی شیائومی دستگاه پاک کن خود را با نام Xiaomi SWDK Smart Wiping Robot Cleaner راه اندازی کرده است. این طرح با یک مربع نفیس و دارای تعداد زیادی پروتکل پیشرفته در صفحه است.

ویژگی های ربات پاک کننده هوشمند شیائومی SWDK:

یکی از ماژول های چشم نواز ، طراحی مربع شکل است که کاملاً متفاوت از حد معمول است. این اجازه می دهد تا دستگاه به خوبی در گوشه های مربع حیاط قرار بگیرد. قسمت پایین پنل دارای دو جارو برقی به همراه پوشش های میکرو فیبر روکش شده است. علاوه بر این ، یک بافر برخورد معلق با بدنه ربات وجود دارد تا از وسایل در حین کار محافظت کند.

دستگاه تمیزکن بی سیم مخزن قابل حمل با ظرفیت ذخیره سازی 240 میلی لیتر را حمل می کند. این کار با 800 چرخش در دقیقه انجام می شود. با این حال ، سیستم ناوبری LDS در بالای ربات نظافتچی شیائومی گم شده است. از این رو ، نمی تواند محل را از طریق لیزر اسکن کند. محیط اطراف را از طریق دوربین بدون تصاویر نوری ضبط می کند. علاوه بر این ، دستگاه هنگام استفاده از سنسور ژیرو ، لحظات چرخشی را از ایستگاه شارژ اندازه گیری می کند.

هنگامی که نوبت به بررسی قابلیت های داخلی می رسد ، ربات نظافتچی شیائومی الگوریتم گرافیکی VSLAM را ادغام می کند. این به ربات کمک می کند تا موانع مشخص شده در هنگام نقشه برداری را ذخیره کند. در طول سفر نقشه ایجاد می کند و سپس می تواند به برنامه تلفن همراه ارسال شود.

بخش برق ربات های تازه اختراع شده دارای باتری قدرتمندی است که با یکبار بار شارژ به مدت 2 ساعت دوام می آورد. در صورت افت سطح باتری ، این ایستگاه شارژ بی سیم را پشتیبانی می کند تا به طور خودکار دوباره به کار خود ادامه دهد. علاوه بر این ، کاربران می توانند با هر یک از دو حالت تمیز کردن در برنامه خانه شیائومی خود ، مراجعه کنند. این هم برای کاربران اندرویدی و هم برای iOS طرفدار دارد. هنگام استفاده از دستگاه ، آب نشت نخواهد کرد.

راه اندازی مودم شیائومی Mi Router 4 Pro ، دارای 5 آنتن و تراشه کوالکام است

مقاله قبلی

شیائومی یوپین هدفون Baseus Encok W04 Pro TWS را راه اندازی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *