خبر

شیائومی ساعت هوشمند Haylou LS01 را در معرض فروش قرار داد

0

هایلو با حمایت شیائومی برای اولین بار ساعت هوشمند Haylou LS01 را تحت عنوان سرمایه گذاری در پلت فرم Youpin در اکتبر سال 2019 راه اندازی کرد. تقریباً هشت ماه پس از آن ، ساعت هوشمند برای فروش آزاد در Xiaomi Youpin راه اندازی شده است. این بار در حدود 129 یوان (18 دلار) هزینه دارد که کمی بالاتر از قیمت 99 یوان (14 دلار) است. با این حال، هنوز هم یک ساعت مچی مقرون به صرفه است.

Haylou LS01 در بعضی از مناطق به عنوان یک باند هوشمند و دارای طراحی ساعت در نظر گرفته می شود اما دارای 9 حالت ورزشی ، 14 روز استقامتی ، ضربان قلب همه روزه ، مدیریت خواب و سرعت سنجی است.

از نظر طراحی ، ساعت هوشمند Haylou به صفحه نمایش 1.3 اینچی TFT با وضوح 240 × 240 پیکسل و همچنین رنگ های غنی و ظریف مجهز شده است. چه در نور شدید و چه در تاریکی ، محتوای آن واضح است و جزئیات به وضوح قابل مشاهده است.

این ساعت تنها 34 گرم وزن دارد و از یک مچ بند TPU صاف و نرم استفاده می کند که راحت است و حتی در هنگام تعریق می تواند یک تجربه راحت پوشیدن را حفظ کند. مجهز به یک طراحی قابل تنظیم است ، که می تواند مچ های مختلفی را با هم هماهنگ کند و برای مدت طولانی و بدون اذیت شدن پوشیده می شود.

Haylou LS01 دارای یک سنسور ضربان قلب نوری داخلی است و به الگوریتم های هوشمند ضربان قلب مجهز است تا بطور مداوم ضربان قلب را به مدت 24 ساعت کنترل کند تا از بروز مشکلات احتمالی قلبی جلوگیری کند. کاربران می توانند در هر زمان و میزان ورزش را بر اساس تغییر ضربان قلب تنظیم کنند.

9 حالت ورزشی که از آن پشتیبانی می کند شامل پیاده روی ، دویدن ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، تردمیل ، تناسب اندام ، کوهنوردی ، چرخش و یوگا است. همچنین دارای درجه ضد آب IP68 است به این معنی که می تواند به طور موثری از خسارت ناشی از عرق یا پاشیدن قطرات باران جلوگیری کند.

این ساعت دارای یک باتری لیتیوم 210 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 14 روز با یک بار شارژ دوام داشته باشد. هنگامی که ضربان قلب 24 ساعته روشن است ، مدت زمان آماده به کار به 10 روز کاهش می یابد.

تقویم Mi Calendar اکنون در پلی ستور گوگل، البته محدود به دستگاه‌های شیائومی

مقاله قبلی

مدیر عامل شرکت شیائومی، لی جون، سه تلفن هوشمند مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *