خبر

شیائومی پردازنده‌ی مینی دسکتاپ Ningmei CR100 را با Intel J4105 SoC راه اندازی می کند

0

شیائومی پردازنده‌ی مینی دسکتاپ Ningmei CR100 را با طراحی جمع و جور و برچسب قیمت مناسب راه اندازی کرده است. این محصول از قبل با قیمت 1499 یوان در وب سایت Youpin موجود است (211 پوند) اما تخفیف 100 یوان به همراه صفحه کلید بی سیم و مجموعه ماوس ، پد موس و دیسک U16 گیگابایتی برای کسانی که قبل از 30 ژوئن سفارش می دهند وجود دارد.

مینی کامپیوتر رومیزی با طراحی جمع و جور با ابعاد 192x188x54 میلی متر و وزن آن فقط 760 گرم ارائه شده است. این محصول قابلیت های ساده ، راحت تر و همکاری تری را برای دفتر کارتان ارائه می دهد.

پردازنده دسکتاپ مجهز به پردازنده چهار هسته ای Intel J4105 با 8 گیگابایت حافظه DDR4 است. همچنین یک هارد دیسک حالت جامد 256 گیگابایتی وجود دارد که می تواند نیاز روزانه کاربران عادی را برآورده سازد ، پرونده های چند کاره یا برنامه های کاربردی را بدون دردسر پردازش کند. این رایانه همچنین دارای بلندگوهای دو کانال داخلی است ، بنابراین نیازی به استفاده از بلندگوهای خارجی نیست.

همچنین این سیستم مجهز به سیستم اتلاف حرارتی همه کاره است و برای دستیابی به اتلاف حرارت بهتر ، یک ساختار اتلاف گرما چهار طرفه همه کاره را اتخاذ می کند. CPU همچنین دارای یک سری از رابط ها است که شامل پورت های USB 3.0 ، رابط شبکه ، رابط VGA ، رابط HDMI ، جکهای هدفون و میکروفون است. در قسمت عقب ، دو رابط USB 3.0 ، رابط کارت SD ، رابط میکروفون هدفون و رابط Type-C وجود دارد

شیائومی انتشار Cloud DIsk نسخه 1.0 را به طور رسمی اعلام کرد

مقاله قبلی

پتنت گوشی تاشوی شیائومی که در آن هر دو دوربین جلو و عقب با هم کار می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *