خبر

نشت: می بند 5 شیائومی با NFC جهانی، DND سفارشی عرضه خواهد شد

0

پس از موفقیت شیائمی می بند 4 ، سازنده گوشی های هوشمند چینی در حال حاضر روی پنجمین ردیاب محبوب بدنسازی خود کار می کند. شیائومی بزودی محصول پوشیدنی خود را با نام Mi Band 5 معرفی خواهد کرد.

در هر سری جدید، شیائومی در با اضافه کردن برخی از اضافات کوچک برای ایجاد نوع جدیدتر از نسل قبلی است. این بار به نظر می رسد که ممکن است شاهد تعداد زیادی از این موارد اضافی باشیم. با توجه به تصاویر جدیدی که به صورت آنلاین نمایان شده اند ، می بند آینده شیائومی با سه نسخه جدید ارائه می شود. ما در مورد مدیریت استرس و تنفس ، گزینه DND سفارشی و عملکرد جهانی NFC صحبت می کنیم.

صحبت از NFC شد، این اولین بار نیست که شاهد یک مچ بند با این عملکرد هستیم. در حقیقت ، شیائومی به تازگی نسخه Mi Band 4 NFC خود را در بازار روسیه با پشتیبانی Mastercard عرضه کرده است. با این گفته ، باید شاهد اتفاقات مشابهی با نسل آینده مچ بندها  باشیم. با درج NFC ، کاربران می توانند با استفاده از مچ بند تناسب اندام خود در مراکز مختلف پرداخت کنند. برای استفاده از آن باید Mastercard را به برنامه Mi Fit وصل کنید.

ویژگی DND سفارشی همانطور که از نام آن پیداست به شما امکان می دهد به جای حالت برنامه ریزی سنتی حالت DND را برای مدت زمان مشخصی تنظیم کنید. این بدان معنی است که هم اکنون می توانید بند خود را به مدت 30 دقیقه ، 1 ساعت ، 2 ساعت یا هر محدودیت زمانی اختصاصی روی DND تنظیم کنید. باید در استفاده روزانه بسیار مفید باشد. سرانجام ، ما در حال نگاهی به چهره ساعت مچی جدیدی هستیم که می تواند طرفداران مارول انتقام جویان را هدف قرار دهد. یادآوری می شود ، این گروه همچنین با ادغام Amazon Alexa ، SpO2، کنترل کننده دوربین و عملکردهای چرخه قاعدگی همراه خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید: نشت: می بند ۵ دارای سنسور SpO2، الکسای آمازون و بیشتر خواهد بود

مقایسه: Redmi 10X با Redmi 10X Pro با Redmi 10X 5G جنگ برادران 10ایکس

مقاله قبلی

شیائومی Redmi 9 تقریباً رسمی شد. نشر قیمت و مشخصات در سایت ها

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *