خبر

تمام چیزی که از شیائومی Mi 7 می دانیم !

0

Xiaomi Mi7

پس از درخواست های فراوان کاربران مبنی بر اعلام تاریخ معرفی تلفن همراه Xiaomi مدل Mi 7 و اطلاعات آن امروز در مجله شیراز مارکت به بررسی آخرین اطلاعات منتشر شده از این تلفن همراه می پردازیم .

با توجه به شایعات و اخبار منتشر از منابع مختلف اطلاعات حاکی از آن است که ممکن است از Mi 7 در نمایشگاه MWC 2018 بهمراه Mi Mix 2S معرفی و رونمایی شود .

لازم به ذکر است که نمایشگاه MWC 2018 از تاریخ ۲۶ فوریه تا ۱ مارس در شهر زیبای بارسلونا در اسپانیا برگذار خواهد شد .

صفحه نمایش

بنا بر اطلاعاتی که تا به امروز از Mi 7 داریم این دستگاه از یک صفحه نمایش Full HD+ بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ با سایز ۵٫۶۵ در نسخه معمولی و سایر ۶٫۰۱ در نسخه Plus و همچنین پنل OLED مواجه خواهیم بود .

دوربین

همچنین این تلفن همراه از دوربین دوتایی در پشت ، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی  ، حسگر اثر انگشت در پشت و جنس بدنه ای شیشه ای  برخوردار خواهد بود  .

پردازنده و حافظه

در شیائومی Mi 7 از پردازنده ی Snapdragon 845 بهمراه ۸ گیگابایت حافظه ای رم و بنا بر شایعاتی گمان می رود که از پردازنده ی هوش مصنوعی  مبنی بر شبکه ی عصبی انسان ، نیز بهره ببرد .

امنیت

در این تلفن همراه ممکن است از فناوری ای شبیه به Face ID اپل نیز جهت افزایش امنیت دستگاه و دسترسی راحت استفاده شود ، اندروید ۸ باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و رابط کاربری MiUi 9 از دیگر ویژگی های این پرچم دار شیائومی می باشد .

قیمت

بر اساس اطلاعات احتمالی ممکن است قیمت این تلفن همراه از پایه ۴۷۵ دلار شروع شود .

سخن آخر

البته همانند سالهای پیش ، شرکت شیائومی بسیار در شگفت زده کردن کاربران دستان با تبحری دارد و ممکن است بسیاری از اطلاعات فوق کاملا متفاوت ارائه شود .

۹ ویژگی برتر رابط کاربری شیائومی MiUi 9

مقاله قبلی

امنیت کامل با رابط کاربری MiUi شیائومی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *