خبر

فروش بیش از ۳ میلیون گوشی LeTV Le 1s در کمتر از ۳ ماه

1

کمپانی های چینی معتبر در سال های اخیر به دلیل بالا بردن چشمگیر کیفیت محصولات خود و قیمت های شگفت انگیز محصولاتشان فروش بالایی را تجربه کردند و این روند همچنان ادامه دارد. کمپانی LeTV که اخیرا برند خود را به LeEco تغییر داده است ، موفق به فروش فوق العاده ی ۳ میلیون گوشی LeTV Le 1s در کمتر از ۳ ماه شده است.

 

این کمپانی که در سال اخیر موفق به فروش بیش از ۴ میلیون گوشی هوشمند شده بود این روند را در سال جاری ادامه داده است . گوشی های فروخته شده تنها مدل های آنلاک نبودند و گوشی هایی که در پایان سال به سفارش اپراتور های China Unicom و Thai Network ساخته شده نیز در آمار این مقدار فروش حساب شده اند.

معاون ارشد کمپانی LeTV آقای Feng Xing با اهدای ۳ میلیونیُم گوشی Le 1s از یکی از خط های تولید این کمپانی به یکی از کارمندان این رویداد را جشن گرفت.

همچنین این کمپانی قصد دارد در روز چهارشنبه در کشور هند دو گوشی هوشمند خود را معرفی کند. مدت زیادی نگذشته که LeTv با پرده برداری از گوشی جدید خود مدل Max Pro اولین گوشی دنیا را با پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی کرد و احتمالا باید شاهد مدل های میان رده یا بالا رده از سوی این کمپانی باشیم.

بنچمارک اسنپدراگون ۸۲۰ روی موبایل LeTV Le Max Pro: امتیاز ۱۳۳۲۸۷ در Antutu

مقاله قبلی

گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 5 با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ گیگابایت رم در آزمون GeekBench ظاهر شد

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. John, wonderful article. After launching the actual hyperlink I believed to be able to myself personally, as I frequently do, this is any worthless article. Nevertheless Need to are in agreement with anyone regarding these kind of frequently overlooked on page factors. I see these horrible on a regular basis!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *