بررسی

مقایسه سرعت گوشی OnePlus 3 با آیفون ۶ اس

0

علاقمندان به دنیای گوشی‌های هوشمند مطمئناً اطلاع دارند که کمپانی OnePlus در هفته گذشته پرچمدار جدید خود با نام OnePlus 3 را معرفی کرد. پس از مقایسه سرعت عملکرد این اسمارت‌فون با گوشی گلکسی اس ۷ اج، در این مطلب قصد داریم سرعت این گوشی که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است را با گوشی آیفون ۶ اس (با تنها دو گیگابایت حافظه رم) مقایسه کنیم.

به تازگی ویدیوی در سایت YouTube منتشر شده است که به خوبی نشان می‌دهد گوشی OnePlus 3 از نظر سرعت عملکرد در برابر گوشی آیفون ۶ اس هیچ حرفی برای گفتن ندارد. این در حالی است که OnePlus 3 در بسیاری از جهات از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندتری برخوردار است.

پیش از این نیز گوشی آیفون ۶ اس توانسته بود در تست‌های مشابه‌ای گوشی گلکسی اس ۷ را شکست دهد. تمامی این ویدیوها به خوبی نشان می‌دهند که کمپانی که به صورت همزمان کنترل بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یک گوشی را برعهده دارد می‌تواند بر رقبای خود پیروز شود.

از سوی دیگر این ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که گوشی OnePlus 3 برای باز کردن برنامه‌ها نیازمند زمان زیادی است. علاوه بر این مشخص است که سیستم کنترل حافظه این گوشی بسیار بد طراحی شده چرا که برنامه‌ها را به صورت آماده به کار در حافظه رم خود باقی نگه نمی‌دارد و برای اجرای دوباره آنها به صرف همان زمان مشابه‌ نیاز دارد. ویدیو زیر همچنین نشان می‌دهد که استفاده از حجم انبوهی از حافظه رم در گوشی‌‌های هوشمند، همیشه موجب افزایش قدرت و سرعت آن نمی‌شود.

نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم گوشی LeEco Le Max 2 برای فروش آماده شده است

مقاله قبلی

شیائومی می ۵ ؛ دیوایسی ایده‌آل برای بازی با موبایل

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *