خبر

۱۰ گوشی هوشمند سریع از نگاه AnTuTu در ربع اول سال ۲۰۱۶

2

برنامه ی AnTuTu یک برنامه جهت گرفتن بنچمارک از گوشی های هوشمند به حساب میآید که از محبوب ترین و معروف ترین برنامه های بنچمارک به شمار میرود و امروزه به عنوان یک مرجع معتبر برای سنجش قدرت گوشی های هوشمند شناخته میشود . این برنامه بخش های مختلف سخت افزار گوشی های هوشمند را تحت فشار قرار میدهد و به عملکرد آن ها در طی این تست امتیاز میدهد و امتیاز گوشی شما در رده بندی قرار میدهد و پی میبرید که گوشی شما از چه دیگر گوشی هایی سریعتر و از چه گوشی های دیگری ضعیف تر عمل میکند. در چند وقت اخیر شاهد معرفی چندین پرچمدار از سوی سازندگان بودیم و اکنون AnTuTu لیست خود را منتشر کرده که ده گوشی سریع سه ماهه ی اول ۲۰۱۶ را نمایش گذاشته است و اکنون یک قهرمان جدید از برندی جدید در این جدول حاضر شده است.

در جدول سال گذشته، دو نماینده ی اپل آیفون ۶­اس و آیفون ۶­اس پلاس با چیپست بسیار قدرتمند A9 بالای جدول را تصاحب کرده بودند اما در همین ابتدای سال ۲۰۱۶ با معرفی پرچمداران جدید اندرویدی شاهد تغییراتی در جدول AnTuTu هستیم.

در مدت گذشته شاهد معرفی چیپست های پر قدرتی همون چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ و پرچمدار کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۲۰ بوده ایم که پیشرفت فوق العاده ای را نسبت به نسل های قبل خود داشته اند و به خصوص اسنپ دراگون ۸۲۰ که نه تنها مشکلات نسل پیشین خود را پشت سر گذاشته است بلکه با پتانسیل بسیار زیادی به جمع گوشی های پرچمدار اضافه شده است که باعث شده اکنون رده های بالای جدول AnTuTu توسط گوشی های مجهز به این پردازنده ها تصاحب شود. در لحظه ی اول ممکن است فکر شما به سمت پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج  برای رده ی اول AnTuTu منحرف شود اما در حقیقت نمایندگان سامسونگ جایگاه دوم این جدول جای گرفته اند و پرچمدار جدید شیائومی یعنی Mi5، بهترین عملکرد را طی تست های AnTuTu از خود به جای گذاشته است. نکته ای که وجود دارد نبود جی ۵ ال جی در این لیست است اما با توجه به اطلاعات قبلی میتوان پرچمدار ال جی را هم رده با گلکسی اس ۷ سامسونگ لحاظ کرد. آیفون ۶­اس اپل نیز با اختلافی ناچیز در جایگاه سوم این جدول قرار گرفته است.

antutu bench

شیائومی می ۵ به صفحه نمایش فول اچ دی مجهز شده است در حالی که گلکسی اس­۷ سامسونگ از صفحه نمایش QHD برخوردار است. همچنین حافظه ی رم پرچمدار شیائومی ۴ گیگابایت در نسخه ی پرو است. همان طور که قبلا هم گفته شد این اعداد و ارقام ملاک مناسبی برای انتخاب گوشی مورد نظر ما نیستند و با نگاهی به جدول میتوان متوجه شد که گوشی هایی مانند اس ۶ سامسونگ که در رده ی دهم جای گرفته اند بدین معنا نیست که از قدرت کمی برخوردارند بلکه میتوان این بنچمارک ها را به نوعی بازی با اعداد و عطش رکورد شکنی سازندگان دانست هر چند قرار گرفتن شیائومی می ۵ در رده ی اول این جدول، افتخار دیگری را برای این برند چینی رقم میزند.

نظر شما در مورد رنکینگ جدید AnTuTu چیست؟

مشخصات گوشی میزو ام ۳ نوت در بنچمارک انتوتو فاش شد

مقاله قبلی

شیائومی مکس ، نام فبلت جدید کمپانی شیائومی خواهد بود

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. When i might normally agree, in such a case it can rather little. Furthermore, Wikipedia features are available an extended ways since it seemed to be bashed for letting end users in order to alter content material, there are numerous groups involving moderators that will keep tabs on and correct the numerous flaws regular end users help to make when adding/editing some sort of wiki article.

  2. This can be beneficial. Some realize clearly there was THAT much drastically wrong or maybe poor together with the iPad. I mean, That i knew ?t had been some of those things don’t any use intended for, you have to locate a use because of it. . -= backlinks’s final website… Get. edu Back links: Getting. edu Back links through. edu Websites =-.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *