بررسی

نتایج طول‌عمر باتری شیائومی Mi5 منتشر شد؛ رقیب جدی برای دیگر محصولات

1

درطی نمایشگاه‌ MWC 2016 شرکت‌های مختلفی از جدیدترین و بهترین پرچمداران خود رونمایی کردند. در همین میان، شرکت موفق چینی شیائومی از پرچمدار خود یعنی Mi5 رونمایی کرد که دارای مشخصات فنی بسیار خوب در کنار قیمت مناسب می‌باشد. یکی از مزایای این تلفن هوشمند داشتن یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که بر روی کاغذ بسیار خوب ارزیابی می‌شود، اما در عمل این باتری چگونه عمل خواهد کرد؟

شیائومی Mi5 دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۱۵ اینچی فول اچ‌دی می‌باشد که برای چنین ابعادی رزولوشن مناسبی می‌باشد. قلب تپنده شیائومی Mi5 یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ می‌باشد که توسط ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم مسئول تامین قدرت این محصول را به عهده دارند. دوربین به‌کار رفته در Mi5 یک دوربین ۱۶ مگاپیگسلی با لرزشگیر اپتیکال چهار محوره می‌باشد که به نظر منبع می‌تواند تصاوری با جزئیات فراوان و کیفیت بسیار خوب ثبت کند.

باتری شیائومی Mi5

بدنه از جنس فلز و شیشه یا سرامیک، اندورید ۶ و قیمت بسیار مناسب در کنار باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این محصول جذاب است. حال که صحبت از باتری شد به سراغ باتری این محصول می‌رویم. باتری به‌کار رفته در شیائومی Mi5 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد که مشابه باتری به‌کار رفته در نسل قبلی این محصول است. حال این باتری در کنار پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه‌نمایش فول اچ‌دی چگونه عمل خواهد کرد؟

باتری شیائومی Mi5

همانطور که می‌بینید، طول عمر باتری Mi5 برای این محصول بسیار خوب ارزیابی می‌شود. براساس آزمایش‌های انجام شده توسط منبع، شیائومی Mi5 می‌تواند بر روی حالت ۳G در حدود ۱۹ ساعت و ۴۳ دقیقه تماس برقرار کند. همچنین میزان مرورگری وب در این محصول ۱۲ ساعت و ۵۰ دقیقه می‌باشد که همچنان میزان مطلوبی می‌باشد. اگر شماهم از آن دسته افرادی هستید که به تماشای ویدئو بر روی تلفن هوشمند علاقه دارید خوشحال باشید، چرا که شیائومی Mi5 می‌تواند ۱۳ ساعت و ۵۲ دقیقه ویدئو پخش کند. درنهایت اگر روزانه از هریک از موارد ذکر شده استفاده کنید می‌توانید انتظار ۹۲ ساعت آماده باش از این محصول را داشته باشید.

 

نظر شما چیست؟ شما درباره باتری این محصول چه فکر می‌کنید؟

 

مدیاتک Helio X25 ؛ تراشه اختصاصی گوشی میزو پرو ۶

مقاله قبلی

تاریخ آغاز فروش شیائومی می ۵ پرو اعلام شد

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. ممنون اطلاعات خوبی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *