خبر

شیائومی می نوت ۲ احتمالا به صفحه نمایش خمیده مجهز خواهد شد

0

سال ۲۰۱۴ سامسونگ استارت استفاده از صفحه نمایش خمیده را در گوشی هوشمند زد. صفحه نمایش گلکسی نوت اج در سمت راست دارای خمیدگی بود که امکاناتی را برای کاربر به همراه داشت. اما سامسونگ در نسل ششم پرچمداران سری اس به صورت گسترده از این صفحه نمایش استفاده کرد. البته تفاوتی که صفحه نمایش نوت اج با سری اس داشت این بود که صفحه نمایش اس ۶ در هر دو طرف دارای خمیدگی بود اما زاویه ی پخ کمی ملایم تر بود. در اخبار روزهای قبل به اطلاع شما رساندیم که سامسونگ صفحه نمایش های خمیده ی خود را به دیگر سازندگان خواهد فروخت و به نظر میرسد شیائومی خریدار بعدی صفحه نمایش های خمیده ی سامسونگ است.

سازندگان دیگر در حال ملحق شدن به استفاده از صفحه نمایش های خمیده هستند. کمپانی چینی Vivo در پرچمدار خود از صفحه نمایش خمیده ی ساخت سامسونگ استفاده کرده است و سازندگان دیگر نیز در حال رغیب به استفاده از این گونه صفحه نمایش ها هستند.

همان گونه که گفتیم خبر ها حاکی از این دارند که سامسونگ صفحه نمایش های خمیده ی خود را به سازندگان چینی مانند شیائومی خواهد فروخت و طبق شایعه ی جدیدی که به گوش میرسد می نوت ۲ شیائومی گوشی بعدی خواهد بود که به صفحه نمایش خمیده مجهز خواهد شد. نسل اول می نوت کمتر از یک سال است که معرفی شده است پیش بینی میشود جایگزین این گوشی به زودی توسط شیائومی با صفحه نمایش خمیده معرفی شود.

سازندگان دیگری نیز همچون هواوی مظنون هستند که از این گونه صفحه نمایش ها در گوشی خود استفاده خواهد کرد و احتمالا جایگزین فبلت Mate S از صفحه نمایش خمیده بهره مند خواهد شد. در سمت دیگر نیز هواوی، پی ۹ را به زودی معرفی خواهد کرد که ممکن است به صفحه نمایش خمیده مجهز شده باشد. تاکنون تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده است که دوربین دو گانه ی این گوشی را تائید میکند اما هنوز هیچ تصویری از جلوی این منتشر نشده است و از نوع صفحه نمایش این گوشی بی خبریم.

 

 

گوشی شیائومی Redmi 3S، با حسگر اثر انگشت و قیمت ۱۲۲ دلار روانه بازار خواهد شد

مقاله قبلی

میزو Pro 6 دارای ۶ گیگابایت رم خواهد بود (شایعه)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *