خبر

بنچمارک‌های نسخه‌ی استاندارد شیائومی می ۵ با اسنپدراگون ۸۲۰ ( ۱٫۸ گیگاهرتز) منتشر شد

0

هفته‌ی گذشته، شیائومی رسما از پرچم‌دار جدید خود با نام شیائومی می ۵ رونمایی کرد. این گوشی در سه نسخه با طراحی، مقدار رم و حافظه‌ی مختلف تولید شده است. نسخه‌ی استاندارد (Standard Edition)، دارای سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و مدل دیگر (High Edition) نیز به سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. نسخه‌ی ویژه که گران‌ترین نسخه‌ی شیائومی می ۵ است، پشت سرامیکی، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد. اخیرا بنچمارک‌های نسخه‌ی استاندارد منتشر شده است.

همه‌ی نسخه‌ها، دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام هستند اما نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۳۰۶ دلاری، به اسنپدراگون ۸۲۰ با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز مجهز شده؛ این در حالی است که حداکثر سرعت نسخه‌های دیگر (۳۵۰ و ۴۱۱ دلار)، ۲٫۱۵ گیگاهرتز است.

اخیرا بنچمارک نسخه‌ی استاندارد شیائومی می ۵ با حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی منتشر شده است که در AnTuTu به بالای ۱۱۰ هزار رسیده است که عالی به‌نظر می‌رسد. در GeekBench نیز امتیاز تک هسته‌ای آن، ۱۹۰۱ و امتیاز چند هسته‌ای آن، ۴۷۰۴ است. به‌دست آوردن این بنچمارک‌ها توسط یک گوشی ۳۰۰ دلاری، بسیار عالی است اما با این حال، عملکرد آن حدود بیست درصد، ضعیف‌تر از دو نسخه‌ی دیگر است که به امتیاز ۱۴۲ هزار دست یافته بودند. این بنچمارک، بالاتر از بنچمارک‌هایی است که گلکسی اس ۷ و ال‌جی جی ۵ به آن دست یافته بودند. با این حال، در کارهای عادی، عملکرد متفاوت نخواهد بود و ممکن است که کاربران، متوجه آن نباشند.

بنچمارک‌های نسخه‌ی استاندارد شیائومی می 5

بنچمارک‌های نسخه‌ی استاندارد شیائومی می 5

اخیرا شنیدیم که حدود ۱۷ میلیون شیائومی می ۵ پیش‌فروش شده است که یک موفقیت بزرگ برای این شرکت چینی محسوب می‌شود. جالب است بدانید که کل موجودی این گوشی، تنها در یک دقیقه تمام شد و با وجود تلاش این شرکت برای تولید بیشتر، به‌نظر می‌رسد که باید زمان زیادی برای عرضه‌ی این گوشی صبر کنیم.

 

افزایش چند برابری تولید فاکس‌کان بدلیل فروش بالای شیائومی می ۵

مقاله قبلی

تصاویر مفهومی و رندر شده ی Meizu MX6 با صفحه ی خمیده منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *