خبر

شیائومی اعلام کرد بیش از ۲۰۰ هزار گوشی می ۴ اس در روز اول عرضه فروخته است

2

اواخر ماه گذشته میلادی کمپانی چینی از گوشی شیائومی می ۴ اس ( Xiaomi Mi 4S ) رونمایی کرد. این موبایل به تازگی در چین عرضه شده و طبق گزارشاتی که به دستمان رسیده کمپانی شیائومی توانسته در روز اول عرضه‌‌ی این گوشی بیش از ۲۰۰ هزار واحد به فروش رساند.

البته هنوز شیائومی رسما آماری در مورد فروش گوشی اعلام نکرده‌، اما یک خرده فروش به نام Suningاعلام کرده که بیش از ۱۱۰,۰۰۰ واحد از گوشی را در روز عرضه به فروش رسانده که ۵۰,۹۳۵ موبایل به صورت آنلاین و ۶۴,۸۵۳ موبایل نیز به صورت فیزیکی خریداری شده‌ است.

با در نظر گرفتن آماری که Suning ارائه داده و همچنین درک این موضوع که تنها این خرده فروش اقدام به عرضه‌ی گوشی در چین نکرده، می‌توان رقمی معادل با ۲۰۰,۰۰۰ گوشی فروخته شده را تخمین زد.

شیائومی Mi 4S دارای قیمتی معادل با ۲۶۰ دلار است و در رنگ‌بندی‌های سیاه، سفید، طلایی، و صورتی عرضه می‌گردد.

 

 

اوپو فبلت R9 را با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰ روز ۲۷ اسفند معرفی خواهد کرد

مقاله قبلی

شیائومی، از شرکای تجاری خود خواسته است تا تولید شیائومی می ۵ را افزایش دهند

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. Sunt toate faine. Cred california totusi cel no speedy si bun conmigo s-a parut statusdetect. net. Parerea mea.

  2. it has the including Concern is having LG X note RD400, per week rear by mistake a few data or perhaps state a few technique data or perhaps individuals state wiped today when ever i wordpress extension LAN cord notebook computer usually do not recognise that. Please recommend similar to individuals have to be fitted or perhaps exactly what??

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *