خبر

میزو پرو ۶ دارای قابلیت لمس سه بعدی خواهد بود

0

قابلیتی که در کمتر گوشی دیده می‌شود و نام‌های متفاوتی برای آن‌ها قرار داده شده، لمس سه بعدی ( ۳D Touch )، فورس تاچ ( Force Touch ) یا هر نام تبلیغاتی دیگر که این بار به جای اپل، کمپانی میزو می‌خواهد در گوشی جدید خود میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) به کار ببرد. به تازگی یکی از مسئولین کمپانی چینی تصویری را در حساب کاربری Weibo خود قرار داده که نشان می‌دهد این قابلیت در موبایل جدید به چه صورتی خواهد بود.

ما با قابلیت لمس سه بعدی و نحوه‌ی عمل‌کرد آن در آیفون ۶ اس ( iPhone 6s ) و آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6s Plus ) آشنا شده‌ایم، همچنین پیش از این در گوشی‌هایی مانندGionee S8 ، هواوی میت اس ( Huawei Mate S )، و ZTE Axon Mini  شاهد چنین قابلیتی بودیه ایم.

با در نظر گرفتن تصویر منتشر شده، گوشی میزو درست مانند آیفون ۶s از قابلیت لمس سه بعدی استفاده می‌کند. به نحوی که با فشار دادن صفحه‌، منویی باز شده  که در داخل آن گزینه‌هایی وجود دارد و همچنین صفحه‌ی پس‌زمینه نیز به حالت تار در می‌آید.

میزو پرو ۶

کاربران آیفون ۶ اس سریعا با این قابلیت خو گرفتند و احتمالا در پرچم‌دار بعدی اپل نیز باید شاهد چنین قابلیتی باشیم اما کمپانی‌های بزرگی مانند سونی، سامسونگ، و ال‌جی هنوز اقدامی برای استفاده از قابلیت مشابهی در پرچم‌داران خود انجام نداده‌اند. در جهت دیگر، سازندگان چینی سریعا دست به کار شده تا این قابلیت‌ را در گوشی خود قرار دهند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا اقدام میزو درست بوده یا این کار را یک تقلید از آیفون ۶ اس می‌دانید؟

 

 

 

Vivo Xplay 5 رسما معرفی شد؛ اولین گوشی جهان با ۶ گیگابایت رم

مقاله قبلی

اوپو فبلت R9 را با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰ روز ۲۷ اسفند معرفی خواهد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *