خبر

پیش فروش نزدیک به ۱۷ میلیون گوشی شیائومی می ۵

0

کمپانی چینی شیائومی، چهارشنبه ی گذشته پس از نزدیک به دو سال پرچمدار خود را با عنوان می ۵ معرفی کرد. از آن روز این کمپانی به ثبت نام برای پیش فروش این پرچمدار ادامه داده است و از دیروز ساعت ۶ بعد از ظهر ثبت نام برای خرید این گوشی در چین به پایان رسیده است. اکنون زمان پیش فروش این گوشی هوشمند به پایان رسیده است و شیائومی به رکورد پیش فروش ۱۶٫۸ میلیون گوشی می ۵ تنها در ۵ روز دست یافته است.

با توجه به قیمت چشمگیر این پرچمدار، طراحی زیبا و مشخصات خیره کننده این میزان پیش فروش تا حدودی پیش بینی میشد اما به هر حال این مقدار بسیار خارق العاده است. شیائومی طرفداران خود را حدودا ۱۸ ماه برای معرفی پرچمدار جدید منتظر گذاشت با این حال به نظر میرسد این کمپانی با می ۵ انتظارات آن ها را برآورده کرده است.

با وجود طراحی زیبا و شیک و مشخصات فنی فوق العاده ی شیائومی می ۵ در کنار پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی و دوربین با کیفیت بالا، این گوشی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. مدل پایه ی این پرچمدار با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی حدودا ۳۰۶ دلار و نسخه ی ۶۴ گیگابایتی  ۳۵۲ دلار قیمت دارند. قدرتمند ترین نسخه ی این پرچمدار با بدنه ی سرامیکی، ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی ۴۱۳ دلار به فروش میرسد. با وجود این قیمت های شیائومی می ۵ یک رقیب شایسته و قدر برای پرچمداران کمپانی های دیگر است.

شیائومی می ۵ تاکنون بیش از ۱۴ میلیون پیش‌‌فروش داشته است!

مقاله قبلی

Vivo Xplay 5 رسما معرفی شد؛ اولین گوشی جهان با ۶ گیگابایت رم

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *