خبر

نمایشگاه MWC2016 : با فناوری Super VOOC جدید کمپانی اوپو گوشی خود را در ۱۵ دقیقه شارژ کنید!

0

امروز کمپانی اوپو مراسم ویژه ای را در MWC 2016 برگزار کرد و همان طور که پیش بینی میشد از یک فناوری جدید در زمینه ی شارژ فوق سریع رونمایی کرد.این فناوری با محصولات اوپو بهینه سازی شده است و طبق گفته ی این شرکت قصد ندارند برای محصولات دیگر کمپانی ها نیز آن را ارائه دهند.به ادامه ی مطلب توجه بفرمائید.

فناوری جدیدی که اوپو ابداع کرده است و Super VOOC نام دارد میتواند یک باطری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت را در تنها ۱۵ دقیقه کاملا شارژ کند که رکوردی خارق العاده محسوب میشود. در مدت ۵ دقیقه نیز شارژ باطری توسط این فناوری از صفر به ۴۵ در صد میرسد.

فناوری Super VOOC جدید کمپانی اوپو

Super VOOC با هر دو درگاه میکرو USB و USB Type-C سازگاری دارد و نیازمند دو شاخه ی مخصوص و کابل شارژ این فناوری و همچنین یک کانکتور با کیفیت ساخت بالا در حد استاندارد های نظامی است. اوپو گوشی های جدید خود را که در آینده به بازار خواهند آمد به این فناوری مجهز خواهد کرد.

این فناوری  با ولتاژ  ۵ ولت عمل  می کند اما این توانایی را دارد که بدون تبدیل خاصی نیرو را منتقل کند که از این روش میتوان به تاثیر گذاری ۹۷ در صدی در زمان شارژ دست یافت.

در نهایت باید اطلاع داشته باشید که اگر از شارژر فوق سریع اوپو استفاده کنید ممکن است در زمان هایی به دلایل داغ شدن بیش از حد گوشی سرعت شارژ به صورت اتوماتیک به حالت نرمال برگردد. این  یک فناوری نو پا در حال حاضر به حساب می آید اما انتظار می رود در آینده ای نزدیک این فناوری به تکامل برسد.

نظر درباره ی فناوری Super VOOC چیست؟

معرفی گوشی Gionee Elife S8 در MWC 2016 : نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد، ۴ گیگابایت رم و تراشه Helio P10

مقاله قبلی

شیائومی می ۵ هر دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ و ال‌جی جی ۵ را در بنچمارک AnTuTu شکست داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *