خبر

نمایشگاه MWC2016 : کمپانی ZTE گوشی های تمام فلزی Blade V7 و V7 Lite را معرفی کرد!

0

کمپانی ZTE که از سازندگان چینی مطرح در صنعت موبایل به شمار میرود در MWC 2016 از دو گوشی جدید از سری Blade رونمایی کرد. Blade V7 و V7 Lite دو نماینده ی جدید ZTE در این سری هستند که از طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی و همچنین مشخصات فنی بسیار خوب برخوردار هستند که ZTE کاربران با رنج سنی جوان و نوجوان را با این دو گوشی هدف قرار داده است. در ادامه با این دو گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ZTE Blade V7

 

Blade V7 و V7 Lite

این گوشی از بدنه ی تمام فلزی بهره میبرد و به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی مجهز شده است که در قسمت بالای صفحه نمایش خمیدگی نیز وجود دارد.این گوشی هوشمند به پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک مجهز شده است و ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی همراه خود دارد.این گوشی به آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید مارشملو مجهز شده است .در قسمت دوربین نیز ZTE از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و فوکوس خودکار و فلش دو گانه ی LED استفاده کرده است و و یک لنز ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین جلو در این گوشی ایفای نقش خواهد کرد.باطری ۲۵۰۰ میلی آمپری نیز وظیفه ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که با توجه مصرف خوب پردازنده ی مدیاتک احتمالا شاهد شارژ دهی خوبی از سوی این گوشی خواهیم بود.این گوشی در تابستان ۲۰۱۶ در کشور های مکزیک،اسپانیا،آلمان،آفریقای جنوبی و اتیوپی به فروش خواهد رفت.

ZTE Blade V7 Lite

این گوشی همان طور که از اسمش پیداست نسخه ی کوچک تر و کمی ضعیف تر نسخه ی معمولی است. V7 Lite به یک صفحه نمایش ۵ اینچی HD 720P مجهز شده است. این گوشی در آلمان طراحی شده است و از سنسور اثر انگشت نیز برای امنیت هر چه بیشتر در این گوشی استفاده شده است.این گوشی نیز همانند برادر بزرگتر خود از اندروید نسخه ی ۶٫۰ بهره میبرد .V7 Lite به پردازنده ی ۴ هسته ای مدیاتک مجهز شده است و به ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش مسلح شده است.از لنز ۸ مگاپیکسلی در هر دو طرف به عنوان دوربین به کار گرفته شده است که در هر دو طرف نیز فلش استفاده شده است.این گوشی ابتدا در کشور روسیه عرضه خواهد شد و پس از آن در مکزیک، اسپانیا، تایلند و آلمان در بهار ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

 

 

Blade V7 و V7 Lite

خبر خوش اینکه Blade V7 و V7 Lite در زمان های مختلف به اروپا،خاورمیانه و آفریقا نیز راه پیدا خواهند کرد.زمان مشخصی برای عرضه ی این گوشی در آمریکا نیست.قیمتی هم هنوز برای این دو گوشی اعلان نشده است.
نظر شما درباره ی Blade V7 و V7 Lite چیست؟

اسمارت‌فون‌های لنوو Vibe K5 و Vive K5 Plus معرفی شدند

مقاله قبلی

معرفی گوشی Gionee Elife S8 در MWC 2016 : نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد، ۴ گیگابایت رم و تراشه Helio P10

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *