خبر

به Meizu PRO 5 Ubuntu Edition سلام کنید

0

میزو (Meizu) یکی از معروف‌ترین برنده‌های چینی است که در زمینه تولید تلفن‌های همراه فعالیت دارد. همان‌طور که از قبل می‌دانید میزو با کنونیکال همکاری می‌کند و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اوبونتو را تولید می‌کند. حال یکی از جدید ترین محصولات میزو با سیستم عامل متن باز اوبونتو رو نمایی شده است.

اوبونتو، سیستم عاملی است که این روزها به گوش همه‌ی عاشقان فناوری اطلاعات آشنا می‌آید. یک سیستم عامل گنو/لینوکسی که برای جنگ با صنعت موبایل آمده است. بزرگترین ویژگی اوبونتو همگرا بودن آن است که قبلا در مورد آن با شما صحبت کرده‌ایم.

در اوبونتو فقط کافی است تلفن یا تبلت خود را به یک مانیتور وصل کنید. همه چیز به حالت دسکتاپ رفته و شما می‌توانید به کارهای روزمره خود بپردازید. پروژه‌ایی که دیگر شرکت‌ها از آن استفاده کرده‌اند.

گفته می‌شود meizu Pro 5 یکی از قدرتمندترین دستگاه‌هایی است که بر پلت‌فرم اوبونتو ساخته شده است. با هم مشخصات سخت افزاری این گوشی زیبا را تماشا می‌کنیم:

Meizu PRO 5 Ubuntu Edition

همان‌طور که پیداست کنونیکال و میزو سنگ تمام گذاشته‌اند و از گوشی قدرتمندی رونمایی کرده‌اند. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ با رزولوشن FHD و یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ایی با سه گیگ رم که می‌تواند در کنار اوبونتو به خوبی عمل کند.

 

به دیگر مشخصات سخت افزاری و قیمت این گوشی در تصویر توجه کنید.

Meizu PRO 5 Ubuntu Edition

Meizu PRO 5 Ubuntu Edition

Meizu PRO 5 Ubuntu Edition

نظر شما در مورد meizu Pro 5 چیست؟

گوشی Le Max Pro، سوم اسفند ماه روانه بازار خواهد شد

مقاله قبلی

لپ‌تاپ ۱۲٫۵ اینچی شیائومی با هدف رقابت با سری مک‌بوک اپل، در تابستان عرضه خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *