خبر

درز تصویر گوشی Meizu Pro 5 mini در کنار Meizu PRO 5

0

یکی از انتظاراتی که از کمپانی Meizu در MWC 2016 میرود معرفی نسخه ی کوچک تر فبلت ۵ PROاست.Meizu سال گذشته چندین گوشی تاثیر گذار را معرفی کرد که فبلت PRO 5 ،پرچمدار این کمپانی در سال گذشته قوی ترین محصول این کمپانی بود. اکنون تصویر نسخه ی مینی این فبلت در کنار نسخه ی اصلی منتشر شده است.به ادامه ی مطلب توجه بفرمائید.

 

PRO 5 را بدون شک میتوان یکی از بهترین پرچمداران معرفی شده در سال ۲۰۱۵دانست. این گوشی با مشخصاتی فوق العاده همچون پردازنده ی ۸ هسته ای اگزینوس ۷۴۲۰ با معماری ۶۴ بیتی و بدنه ی تمام فلزی ،دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و ۳/۴ گیگابایت حافظه ی رم از غول های بازار به شمار میرود.اگزینوس ۷۴۲۰ اگر بهترین پردازنده ی سال ۲۰۱۵ نباشد بدون شک یکی از بهترین پردازنده های سال گذشته بود.نکته ی جالب توجه این بود که در بنچمارک های گرفته شده از فبلت میزو و پرچمداران سامسونگ که از اگزینوس ۷۴۲۰ بهره میبردند،فبلت میزو امتیاز بهتری را به دست آورده بود. این مشخصات چشمگیر پرو ۵ باعث شده بود موجودی این گوشی در بعضی زمان ها در مارکت های مختلف به اتمام برسد.
همچنین شایعاتی مبنی بر معرفی یک گوشی تحت اوبونتو توسط میزو در MWC 2016 نیز به گوش میرسد. اگر شایعات مربوط به کمپانی میزو را دنبال کرده باشید ممکن است اطلاع داشته باشید که احتمال معرفی نسخه ی کوچک تر پرچمدار میزو وجود دارد و به زودی در ماه های آتی معرفی خواهد شد.حتی برخی از کارمندان این شرکت نیز گفته اند پرو ۵ مینی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.هم اکنون تصویری از این گوشی در چین درز شده است.همان طور که در تصویر مشاهده میکنید،PRO 5 در سمت چپ تصویر قرار دارد و PRO 5 mini نیز در کنار آن روی میز قرار گرفته است.

Meizu Pro 5 mini

در نگاه اول به تصویر،متوجه طراحی یکسان این دو گوشی خواهیم شد.اما پرو ۵ مینی به طور قابل توجهی کوچک تر از نسخه ی استاندارد است و همچنین سنسور های فلش LED و فوکوس لیزری برعکس نسخه ی استاندارد در حالت افقی قرار گرفته اند و این را میتوان اثباتی برای وجود این گوشی باشد و به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.
پرو ۵ مینی به یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی فول اچ دی مجهز خواهد شد .این مشخصه در نسخه ی استاندارد ۵٫۷ اینچ بود که از این حیث پرو ۵ مینی برای کسانی که به دنبال یه گوشی خوش دست هستند و نه یک فبلت میتواند گزینه ی خوبی باشد. طبق شایعات این گوشی به پردازنده ی مدیاتک Helio X20 با ده هسته ی پردازشی و معماری ۶۴ بیتی مجهز خواهد شد و ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم نیز این گوشی را همراهی خواهد کرد.در مورد دوربین نیز احتمالا از همان لنز ۲۰٫۷ مگاپیکسلی استفاده شده در نسخه ی استاندارد PRO 5 استفاده خواهد شد و یک باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه ی تامین انژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت.سنسور اثر انگشت نیز با دکمه ی هوم جلوی این گوشی یکپارچه خواهد شد.در کنار همه ی این ها قابلیت “شارژ سریع” نیز احتمالا به گوشی PRO 5 mini اضافه خواهد شد.
نظر شما در مورد PRO 5 mini چیست؟

دعوت نامه مراسم رونمایی از گوشی شیائومی می ۵ در MWC 2016 ارسال شد

مقاله قبلی

مشخصات شیائومی می ۵ فاش شد، اسپندراگون ۸۲۰ با صفحه ۵.۱۵ اینچی ۱۰۸۰p

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *