خبر

شیائومی فلاسک MIJIA Thermos را با ظرفیت 1.8 لیتر و بدنه فولادی ضد زنگ 316 لیتری معرفی کرد.

0

غول فناوری چین، شیائومی، محصول جدیدی به نام فلاسک MIJIA Thermos را روانه بازار کرده است. فلاسک قمقمه دارای ظرفیت بزرگ 1.8 لیتری است و قیمت آن 129 یوان (19 دلار) است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای کسانی که به دنبال قمقمه ای باکیفیت هستند تبدیل می کند.

یکی از ویژگی های برجسته فلاسک MIJIA Thermos Design طراحی شیاردار آن در قاب بالایی است. این طراحی منحصربه‌فرد امکان باز کردن آسان روکش را با فشار دادن آن با دو انگشت فراهم می‌کند و از تماس‌های تصادفی و ریختن آن جلوگیری می‌کند.

فلاسک MIJIA Thermos همچنین برای حفظ حرارت طولانی مدت و ذخیره سازی سرد طراحی شده است. می تواند مایعات را تا 6 ساعت در دمای 75 درجه سانتی گراد گرم نگه دارد و برای مدت مشابه در دمای 9 درجه سانتی گراد سرد نگه دارد. این به لطف طراحی قفل دمای چند لایه آن است که به کاهش اتلاف حرارت و ثابت نگه داشتن دمای مایعات داخل کمک می کند.

فلاسک قمقمه MIJIA
مخزن داخلی فلاسک MIJIA Thermos از فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است که به دلیل مقاومت و پایداری در دمای بالا شناخته شده است. دیواره داخلی گلدان نیز از فرآیند الکترولیتی ساخته شده است که تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند.

ایمنی یکی دیگر از جنبه های مهم فلاسک ترموس است. این دیگ مجهز به شیر فشار شکن است که با باز شدن درب یا فشار دادن دکمه ریختن آب باز می شود و به سرعت فشار منفی را از بین می برد و از پاشیدن آب داغ جلوگیری می کند.

دهانه 71 میلی متری این محصول با قطر بزرگ نیز برای تمیز کردن و نگهداری آسان طراحی شده است. امکان شستشوی عمیق با یک دست را فراهم می کند و تجمع کثیفی را کاهش می دهد.

فلاسک قمقمه MIJIA
فلاسک MIJIA همچنین دارای یک دسته یک تکه، یک خط سطح آب تعبیه شده و یک کفپوش سیلیکونی در ته دیگ است که باعث پایداری بیشتر و جلوگیری از لیز خوردن می شود.

به طور کلی، فلاسک MIJIA شیائومی برای کسانی که به دنبال یک قمقمه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه با ظرفیت بالا و ویژگی های پیشرفته ای مانند حفظ حرارت، تمیز کردن آسان و ایمنی هستند، گزینه ای عالی است.

شیائومی 13Ultra ممکن است دیرتر از زمان انتظار عرضه شود

مقاله قبلی

شیائومی CIVI 3 به نمایش تراشه 8200 Dimensity می پردازد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *