خبر

شیائومی 13Ultra ممکن است دیرتر از زمان انتظار عرضه شود

0

ماه گذشته، گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی به طور رسمی در چین معرفی شدند. گفته می شود که این دستگاه ها در ماه آینده در نمایشگاه MWC در سطح جهانی معرفی خواهند شد. در حالی که این سری در حال حاضر از شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تشکیل شده است، شایعاتی در مورد شیائومی 13 اولترا نیز به صورت آنلاین پخش می شود.

مدیرعامل شیائومی لی جون اخیرا تایید کرده است که این برند شیائومی 13 اولترا را به عنوان پرچمدار اصلی خود هم برای بازار چین و هم برای بازار جهانی عرضه خواهد کرد. این موضوع شایعات زیادی را به وجود آورد که ادعا می کردند این راه اندازی ممکن است در رویداد MWC رخ دهد. با این حال، خبرساز محبوب Digital Chat Station اطلاعات ضد و نقیضی منتشر کرده است.

با توجه به Digital Chat Station، هر دو سری OPPO Find X6 و Honor Magic5 اندکی پس از سال نو چینی عرضه خواهند شد. سال نوی چینی در 22 ژانویه است. با توجه به طولانی بودن جشن ها، هر دو ترکیب باید از اواسط تا پایان فوریه شروع به کار کنند. اما افشاکننده قاطعانه معتقد است که Xiaomi 13 Ultra تا بعداً عرضه نخواهد شد.

بعید است که شیائومی 13 اولترا در نمایشگاه MWC که از اواخر فوریه آغاز می شود، رونمایی شود. با این حال، عرضه جهانی دستگاه های پریمیوم شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تایید شده است. اگر شایعات منتشر شده در وب سایت های چینی را باور کنیم، شیائومی 13 اولترا ممکن است برای عرضه در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل در بازار خانگی شیائومی آماده باشد. با این حال، مشخص نیست که آیا این پرچمدار به طور همزمان در همه جا ظاهر خواهد شد یا خیر.

تاکنون، اطلاعات موجود در مورد Xiaomi 13 Ultra بیان می‌کند که می‌تواند راه‌اندازی دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی را ارائه کند. هر چهار دوربین ممکن است فوکوس خودکار PDAF داشته باشند و دوربین اصلی احتمالا امکان بهینه سازی گیمبال را فراهم می کند. ممکن است از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند و تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 500 گیگابایت/1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه کند.

شیائومی MIJIA Mite Eliminator Pro با صفحه نمایش LED هوشمند و مانیتورینگ لحظه ای عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی فلاسک MIJIA Thermos را با ظرفیت 1.8 لیتر و بدنه فولادی ضد زنگ 316 لیتری معرفی کرد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *