خبر

آب گرم فوری MIJIA شیائومی با گرمایش سریع 3 ثانیه ای معرفی شد

0

شیائومی دیسپنسر آب گرم فوری MIJIA را در چین عرضه کرده است. آبگرم کن جدید MIJIA دارای تنظیم دمای 1 درجه سانتیگراد و گرمایش سریع است. توزیع کننده آب گرم فوری MIJIA در تاریخ 5 ژانویه به طور رسمی به فروش می رسد.

دستگاه آب گرم فوری شیائومی MIJIA دارای یک عنصر گرمایش دوگانه از کوارتز و لوله های گرمایش الکتریکی است. این دستگاه را قادر می سازد تا ظرف 3 ثانیه به سرعت مایع را تا دمای مشخص شده گرم کند. حداکثر توان آن 2.2 کیلو وات است و می تواند تا 2.5 لیتر آب را در خود نگه دارد. دستگاه دارای گواهینامه بازرسی ایمنی لازم است. مواد داخلی تلگراف آب گرم فوری MIJIA همچنین دارای گواهینامه ایمنی شخص ثالث برای استفاده در خانه است.

دستگاه پخش آب دارای صفحه نمایش هوشمند و سه حالت دما است. می توانید گرمایش را روی دمای معمولی یا آب جوش یا 45 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. دو دکمه نیز برای تنظیم سطوح دما به ترتیب + یا – 1 درجه سانتیگراد موجود است. دستگاه پخش فوری آب گرم می تواند نیاز روزانه یک خانواده به آب آشامیدنی را با عملکرد گرمایش فوری خود برطرف کند.

دستگاه آبگرم فوری شیائومی MIJIA در حین کار خود کمترین صدای خروجی را دارد. دارای قابلیت کاهش نویز دوگانه و حداکثر امتیاز نویز 46.3 دسی بل است. این دستگاه می تواند حتی در خلوت شب بدون ایجاد اختلال در خواب دیگران، به طور یکپارچه عمل کند. به نظر می رسد این محصول در یک ترکیب رنگ سفید موجود باشد اما می تواند گزینه های رنگ دیگری نیز وجود داشته باشد.

نسخه جهانی Redmi Note 12 دارای یک دوربین اضافی خواهد بود

مقاله قبلی

شیائومی MIJIA Mite Eliminator Pro با صفحه نمایش LED هوشمند و مانیتورینگ لحظه ای عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *