خبر

با بازنشستگی وانگ شیانگ، لو ویبینگ به زودی ریاست شیائومی را بر عهده خواهد گرفت

0

در 22 دسامبر، The Paper از خودی‌های شیائومی دریافت که لی جون، عضو موسس شیائومی، نامه‌ای داخلی نوشته و اعلام کرده است که وانگ شیانگ، رئیس وقت شرکت، در 30 دسامبر سال جاری بازنشسته خواهد شد. همزمان به عنوان مشاور ارشد به کار برای کسب و کار خود ادامه دهید. تغییرات در مدیریت شیائومی خیلی زود و با شروع سال جدید انجام خواهد شد.

بنیانگذاران شرکت، هونگ فنگ و وانگ چوان، علیرغم خروج از جبهه تجاری در پایان سال جاری، به حمایت و ترویج توسعه استراتژیک شرکت در کمیته شریک ادامه خواهند داد. به گفته خبرنگاران، پس از بررسی کامل و گفتگو با کمیته شریک شرکت، تصمیم گرفته شد که لو ویبینگ به عنوان رئیس جدید گروه معرفی شود. او در 30 دسامبر کار خود را آغاز خواهد کرد.

من و ویبینگ برای مدت طولانی با هم دوست بودیم. او دانش گسترده ای از بخش تلفن همراه و یک شبکه قوی در داخل آن دارد. او زمانی که در ابتدای سال 2019 به شیائومی پیوست، قابل اعتماد و شناخته شده بود. ویبینگ به تدریج کنترل تیم مدیریت گروه را به دست گرفت و در رتبه های بالاتری قرار گرفت و به عنوان مسئول برند ردمی، رئیس منطقه چین، و فرمانده سه تئاتر اصلی در منطقه چین، بخش بین الملل و منطقه هند. احترام و احترام عالی. خبرنگاران در مقالات نوشتند.

اخباری که امروز منتشر شد برای شیائومی تاریخی است. در یک پیام داخلی، همچنین ادعا شد که این نشان می‌دهد که مدیریت شیائومی این انتقال را بدون مشکل انجام داده و برای رشد پایدار بلندمدت آماده شده است. گروه شیائومی در آستانه ورود به عرصه جدیدی است. استراتژی پیشرفته به تازگی پس از سه سال تحقیق، کتاب راه حل مرحله‌ای را برای سری Xiaomi 13 ارائه کرده است. به طور غیرمنتظره ای، صنعت خودروهای الکتریکی هوشمند پیشرفت کرده است و امید زیادی به انتقال آرام به تولید انبوه در نیمه اول سال 2024 دارد. سیستم کلی فناوری گروه نیز در حال گسترش است. نوآوری های متعددی به طور مداوم در حال ظهور هستند. ربات بیونیک انسان نما CyberOne “آهن به بزرگ” و سایر اکتشافات مرزی هنوز در حال پیشرفت هستند و سیستم تولید هوشمند به طور مداوم در حال صادرات به کل صنعت تولید است و توانمندسازی ابدی

شیائومی 13 و 13 پرو در دستان ما: مدل محبوب جدید شما اینجاست

مقاله قبلی

جدیدترین تانک ماهی هوشمند MIJIA شیائومی از تغذیه از راه دور پشتیبانی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *