خبر

موتور فوتون MIUI 14 در تمام گوشی های شیائومی پشتیبانی می شود

0

شیائومی اخیراً از جدیدترین رابط مبتنی بر اندروید 13 خود – MIUI 14 – با طراحی ساده و ویژگی‌های جدید در چین رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار، موتور فوتون جدید است که ادعا می‌شود سرعت برنامه‌های شخص ثالث را افزایش می‌دهد. در مرحله آزمایش اولیه، این شرکت این ویژگی را به تعداد محدودی گوشی هوشمند محدود کرد. با این حال، اکنون تایید شده است که تمام دستگاه هایی که MIUI 14 را اجرا می کنند، از موتور فوتون پشتیبانی می کنند. در اینجا جزئیات است.

شیائومی اخیراً به Weibo مراجعه کرده تا تأیید کند که همه مدل‌های ارتقا یافته به MIUI 14 اکنون از موتور فوتون پشتیبانی می‌کنند. این شرکت می‌گوید به دلیل نیاز به هماهنگی عمیق نرم‌افزار و سخت‌افزار و مقدار زیادی از تنظیمات معماری سیستم، به تدریج به صورت دسته‌ای برای گوشی‌های هوشمند واجد شرایط عرضه می‌شود.

در طی این اعلامیه، این شرکت فاش کرد که موتور فوتون بر روی هسته اصلی اندروید کار می کند که توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث می توانند به آن دسترسی داشته باشند. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های خود را ساده کرده و سرعت بارگذاری را بهبود بخشند.

ادعا می شود که تسلط برنامه های شخص ثالث را تا 88٪ افزایش می دهد. علاوه بر این، این ویژگی مصرف انرژی برنامه ها را تا 16 درصد کاهش می دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه MIUI 14 می‌توان به پوشه‌های قابل تنظیم با آیکون‌های بزرگ و گزینه‌های ویجت جدید با اشکال و اندازه‌های مختلف، فشرده‌سازی خودکار برای برنامه‌هایی که کمتر استفاده می‌شوند، و تغییر جهت خاموش کردن اعلان‌های دائمی اشاره کرد. علاوه بر این، MIUI 14 با MIUI Interconnection بهبود یافته است که اکنون کشف گوشی را تا 50 درصد، اتصال تلویزیون تلفن همراه را تا 13 درصد و انتقال تصویر در حین استریم را تا 77 درصد تسریع کرده است.

آخرین نسخه MIUI هنوز برای کاربران جهانی معرفی نشده است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این نرم‌افزار به زودی با چند حذفیات عرضه شود. برای به‌روزرسانی‌ها منتظر بمانید.

MIUI 14 عرضه شد: تمام جزئیات در مورد به روز رسانی اندروید 13 شیائومی

مقاله قبلی

شیائومی 13 و 13 پرو در دستان ما: مدل محبوب جدید شما اینجاست

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *