خبر

رم و حافظه شیائومی 13، 13 پرو پیش از معرفی فاش شد

0

سری 13 شیائومی قرار بود امروز در چین عرضه شود. با این حال، به تعویق افتاد و تاریخ رویداد جدید هنوز توسط شرکت اعلام نشده است. تا کنون، اطلاعات و شایعات درز اطلاعات زیادی را در مورد شیائومی 13 و 13 پرو منتشر کرده است. این برند همچنین چند ویژگی کلیدی گوشی‌های هوشمند را به اشتراک گذاشته است. اکنون، اطلاعاتی قابل اعتماد، ایشان آگاروال، رم و پیکربندی های ذخیره سازی شیائومی 13 دو را با انتشارات PriceBaba به اشتراک گذاشته است. این تنها اطلاعاتی در مورد پیشنهادهای آینده است که تا به حال از دست رفته است.

این گزارش می افزاید که شیائومی 13 در چهار نسخه یعنی 8 گیگابایت + 128 گیگابایت، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 512 گیگابایت در دسترس خواهد بود. همچنین در یک نسخه رنگی محدود عرضه خواهد شد. در مورد مدل پرو نیز مانند نسخه معمولی در چهار پیکربندی وارد بازار خواهد شد. جدای از این، اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی 13 دوتایی وجود ندارد.

تایید شده است که شیائومی 13 دو با نمایشگر E6 AMOLED همراه با نسخه معمولی دارای صفحه نمایش تخت و مدل Pro دارای لبه های خمیده است. هر دو دستگاه دارای حاشیه‌های بسیار باریک تنها 1.61 میلی‌متر در هر طرف و فریم فلزی خواهند بود. محصولات آتی دارای دوربین هایی با برند لایکا خواهند بود. این شرکت تایید کرده است که مدل پرو دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 1 اینچی خواهد بود. علاوه بر این، شیائومی 13 دو با دوربین های تله فوتو 75 میلی متری مختلف با لنز دیافراگم f/2.0 عرضه می شود.

در زیر کاپوت، سری 13 شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد. این دستگاه دارای رم LPDDR5x و فناوری ذخیره سازی UFS 4.0 است. انتظار می رود مدل های معمولی و پرو از شارژ سریع 67 وات و 120 وات پشتیبانی کنند.

فروش بیش از 1 میلیون دستگاه خشک کن لباس هوشمند MIJIA

مقاله قبلی

سری 13 شیائومی قرار است در 11 دسامبر عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *