خبر

فروش بیش از 1 میلیون دستگاه خشک کن لباس هوشمند MIJIA

0

شیائومی فاش کرده است که حجم فروش خشک کن لباس هوشمند MIJIA از زمانی که این محصول برای اولین بار در سال 2020 عرضه شد از یک میلیون دستگاه فراتر رفته است.

شیائومی اولین بار خشک کن لباس هوشمند MIJIA را در آوریل 2020 تحت حمایت مالی جمعی عرضه کرد. این نشان‌دهنده ورود غول فناوری به بخش خشک‌کن لباس هوشمند است، حتی اگر محصولات مشابهی از شرکای زنجیره‌ای مانند Viomi بر روی پلتفرم Youpin راه‌اندازی شده‌اند.

این شرکت زمانی که در دسامبر 2021 مدل خشک کن MIJIA Smart Clothes Dryer را عرضه کرد، محصول اصلی را بهبود بخشید که قادر است تا 10 تکه لباس را به طور همزمان در عرض 1 ساعت خشک کند (لباس های سبک).

در سپتامبر 2022، MIJIA Smart Clothes Dryer Pro با قیمت سرمایه گذاری جمعی 1199 یوان عرضه شد. از طراحی بدنه فوق العاده نازک برخوردار است و از نصب جاسازی شده و مخفی پشتیبانی می کند. پس از جمع شدن میله خشک کن، می توان آن را به طور کامل در داخل سقف بدون مسدود کردن نور خورشید یا پنجره پنهان کرد. علاوه بر این، خشک کن لباس هوشمند MIJIA را می توان تنها با یک فشار سبک پایین، متوقف و جمع کرد. بنابراین در صورت برخورد با مانع متوقف می شود.

خشک کن هوشمند لباس شیائومی MIJIA
این مدل ها دارای یک کنترل از راه دور بی سیم هستند که می توان از آن برای بلند کردن و پایین آوردن قفسه از راه دور و همچنین روشن کردن چراغ در خشک کن استفاده کرد. همچنین می توان محصولات را با استفاده از کنترل هوشمند برنامه MIJIA و کنترل صوتی XiaoAI کنترل کرد.

خشک کن لباس هوشمند شیائومی در حال حاضر به طور رسمی در خارج از چین فروخته نمی شود، اما یکی از محصولات متعدد MIJIA است که امیدواریم شیائومی به زودی آن را برای بازار جهانی عرضه کند.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، نسخه‌های 42 و 46 میلی‌متری ساعت شیائومی اس 2 را تایید کرد.

مقاله قبلی

رم و حافظه شیائومی 13، 13 پرو پیش از معرفی فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *