خبر

لی جون، مدیرعامل شیائومی، نسخه‌های 42 و 46 میلی‌متری ساعت شیائومی اس 2 را تایید کرد.

0

شیائومی یک رویداد رونمایی در چین را در تاریخ 1 دسامبر برنامه ریزی کرده است، جایی که این شرکت قرار است مجموعه ای از دستگاه های جدید از جمله Watch S2، Buds 4 و گوشی های پرچمدار سری Mi 13 را معرفی کند.

ساعت هوشمند آینده که شیائومی واچ اس 2 نام دارد، به عنوان جانشین Mi Watch S1 که سال گذشته در چین عرضه شد، عرضه خواهد شد و برخلاف مدل قبلی خود، این دستگاه پوشیدنی در اندازه های مختلف عرضه خواهد شد.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، از طریق یک تیزر در Weibo تایید کرده است که ساعت آینده شیائومی S2 در مدل 42 میلی‌متری به همراه مدل معمولی 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

لی جون در پستی که در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد، به طور ضمنی اشاره کرد که این شرکت تصمیم دارد مدل کوچک‌تری برای دختران اضافه کند و اضافه کرد که این دستگاه چندین صفحه ظریف و شیک را برای کاربران ارائه می‌دهد. پوستر تیزر ساعت هوشمند آینده را با مهره های قهوه ای آبی و بژ به نمایش می گذارد.

تیزر 42 میلی متری ساعت شیائومی ساعت S2
قبلاً فاش شده بود که Xiaomi Xiaomi Watch S2 نسخه 42 میلی متری در رنگ های طلایی و مشکی عرضه می شود، در حالی که مدل بزرگتر نسخه 46 میلی متری در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می شود. گفته می شود این دستگاه 999 یوان قیمت دارد که حدود 139 دلار است.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد دستگاه پوشیدنی آینده شیائومی در دست نیست، اما مشخص شده است که این محصول بیشتر بر روی حالت ورزشی حرفه‌ای تمرکز خواهد کرد و دارای ویژگی‌های پیشرفته مرتبط با سلامتی خواهد بود.

ما انتظار داریم این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED و GPS با فرکانس دوگانه برای ردیابی و ناوبری و چندین ویژگی مربوط به تناسب اندام و سلامت باشد. از آنجایی که چند روز دیگر به عرضه آن باقی مانده است، برای اطلاع از مشخصات، ویژگی‌ها، قیمت و در دسترس بودن دستگاه نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

عملکرد کلید ماشین شیائومی Mi Wallet اکنون از خودروهای BMW پشتیبانی می کند

مقاله قبلی

فروش بیش از 1 میلیون دستگاه خشک کن لباس هوشمند MIJIA

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *