خبر

شیائومی جعبه ابزار خانگی MIJIA Wiha متشکل از 60 ابزار تعمیر را عرضه کرد

0

شیائومی همچنان به جمع آوری کاتالوگ محصولات خود در آستانه جشنواره خرید 11.11 ادامه می دهد. این غول فناوری اکنون از جعبه ابزار خانگی MIJIA Wiha رونمایی کرده است. این محصول از ساعت 10 صبح امروز در بازار شیائومی تحت جذب سرمایه جمعی کاهش می یابد. این دارای برچسب قیمت اصلی 1999 یوان (275 دلار) است اما در طول تمرین تامین مالی جمعی با قیمت 1699 یوان (234 دلار) عرضه می شود.

جعبه ابزار خانگی MIJIA Wiha مجهز به 60 ابزار تعمیر حرفه ای از جمله پیچ گوشتی، پیچ گوشتی دقیق، پیچ گوشتی با دسته کوتاه، آچار ضامن دار، سوکت شش گوش، سیم برش، انبر دماغه سوزنی، آچار انبردست، چکش، به علاوه دگستر، متر نواری، تراز است. کیت ابزار همچنین شامل دسته های مختلف پیچ گوشتی از جمله دسته پیچ گوشتی دقیق PicoFinish با یک دسته باریک است. این کار چرخش سریع درایور صفحه را آسان می کند و به طور موثر خستگی را کاهش می دهد. همچنین دسته هشت ضلعی اصلی SoftFinish وجود دارد که به طور موثر بر روی کف دست قرار می گیرد و باعث صرفه جویی در کار می شود. در نهایت، طراحی دسته کوتاه Stubby به راحتی با محیط های کاری باریک کنار می آید.

فک های سیم برش ها از طراحی گیره سه نقطه ای استفاده می کنند که گیره را پایدارتر می کند. سختی فک ها می تواند به حدود 64HRC برسد و می تواند فولاد فنر 1.8 میلی متری را برش دهد. سیم برش به فناوری ثبت اختراع DynamicJoint مجهز شده است و 20٪ از هزینه نیروی کار هنگام برش صرفه جویی می کند.

جعبه ابزار خانگی MIJIA Wiha

علاوه بر این، فک های انبر بینی سوزنی با دندانه های توری توری طراحی شده اند تا از انعطاف پذیری و پایداری بالاتر در هنگام بستن و خم کردن اجسام اطمینان حاصل کنند. فک ها از فولاد پرکربن C70 با سختی حدود 64HRC ساخته شده است که به راحتی می تواند انواع سیم های فولادی را برش دهد.

جعبه ابزار یکی دیگر از اجزای چشمگیر این کیت است. این با استفاده از فرآیند قالب گیری تزریقی با کیفیت بالا تولید می شود. جعبه L شکل با دنده های تقویت کننده طراحی شده است که استحکام جعبه ابزار را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این به همان اندازه دارای فضای ذخیره سازی سفارشی است که برای از بین بردن موثر برآمدگی های ابزار، به ویژه هنگام حمل جعبه ابزار طراحی شده است.

عرضه Redmi Note 12 Pro+ با نام احتمالی Xiaomi 12i HyperCharge در هند

مقاله قبلی

فروش Redmi Pad در روز اول در چین از 75000 دستگاه فراتر رفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *