خبر

عرضه Redmi Note 12 Pro+ با نام احتمالی Xiaomi 12i HyperCharge در هند

0

سری Redmi Note 12 اخیراً هفته گذشته در چین رونمایی شد. این مجموعه از انواع معمولی، Pro، Pro+ و Discover Edition تشکیل شده است. در حال حاضر در دسترس بودن این گوشی هوشمند در خارج از چین ناشناخته است. Tipster Kacper Skrzpek جزئیاتی در مورد Redmi Note 12 Pro+ در پایگاه کد MIUI کشف کرده است.


اسکرزپک فاش کرد که Redmi Note 12 Pro+ می تواند به عنوان HyperCharge Xiaomi 12i در بازار هند عرضه شود. احتمالاً به عنوان جانشین HyperCharge شیائومی 11i که در اوایل سال جاری معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. این تعجب آور به نظر نمی رسد زیرا Xiaomi 11i HyperCharge یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi Note 11 Pro+ 5G در چین است. اطلاعاتی درباره ردمی نوت 12 پرو استاندارد فاش نکرد. با این حال، نوع هندی Redmi Note 12 Pro قبلاً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است و همچنین دارای گواهینامه BIS است. به احتمال زیاد شیائومی 12i می تواند نسخه تغییر یافته ردمی نوت 12 پرو باشد.

از آنجایی که Xiaomi 12i HyperCharge به یک Redmi Note 12 Pro+ تغییر نام داده شده است، می‌توان انتظار داشت که مشخصات مشابهی داشته باشد. این بدان معناست که این دستگاه می تواند با صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، روشنایی 900 نیت، HDR10+ و پشتیبانی از Dolby Vision عرضه شود. این دستگاه از یک SoC Dimensity 1080 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی تغذیه می کند. یک سیستم خنک کننده VC برای دفع گرما وجود دارد.

Redmi Note 12 Pro+ توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می شود. یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناری است و گزینه‌های ارتباطی مانند پورت USB-C، 5G، WiFi-6، بلوتوث 5.2، IR Blaster و موتور خطی X-Axis را در خود جای داده است.

تبلت اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در حال کار است، ممکن است از سری پد 6 شیائومی باشد

مقاله قبلی

شیائومی جعبه ابزار خانگی MIJIA Wiha متشکل از 60 ابزار تعمیر را عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *