خبر

شیائومی خدمات مالی خود را در هند تعطیل می کند، Mi Pay و Mi Credit دیگر کار نمی کنند

0

شیائومی بی سر و صدا کسب و کار خدمات مالی Mi خود را در هند تعطیل کرده است. این تصمیم به عنوان بخشی از فعالیت ارزیابی استراتژیک آن و تأکید بیشتر بر خدمات تجاری اصلی در کشور اتخاذ شده است. این شرکت اپلیکیشن های Mi Pay و Mi Credit خود را از فروشگاه گوگل پلی و فروشگاه اپلیکیشن خود در هند حذف کرده است.

Mi Pay که در سال 2019 در هند راه اندازی شد، بیش از 20 میلیون کاربر در این کشور دارد. برنامه پرداخت دیگر در بین برنامه های UPI شناخته شده توسط NPCI، یک سازمان چتری که پرداخت های UPI و سایر خدمات را در کشور تسهیل می کند، فهرست نشده است.

بعداً، این شرکت همچنین اپلیکیشن Mi Credit را معرفی کرد که به مشتریان بین 70 تا 1400 دلار با نرخ های نسبتاً کم بهره وام می داد. ظاهراً این برنامه به متن‌ها و گزارش تماس‌های کاربران دسترسی داشت تا اطلاعات تراکنش‌ها و برخی جزئیات دیگر را برای تعیین اعتبار آنها جستجو کند و در عرض چند دقیقه از طریق شرکا به آنها وام اعطا کرد.

“به عنوان بخشی از فعالیت ارزیابی استراتژیک سالانه و به عنوان پاسخی به تمرکز بیشتر بر خدمات اصلی کسب و کارمان، ما خدمات مالی Mi را در مارس 2022 تعطیل کردیم. در یک بازه زمانی کوتاه 4 ساله، ما توانستیم هزاران مشتری را به هم متصل کنیم و از آن پشتیبانی کنیم. . یکی از سخنگویان شیائومی گفت: ما با شرکای خود کار می کنیم و از مصرف کنندگان خود در این فرآیند حمایت می کنیم.

در اوایل سال جاری، آژانس جرایم مالی فدرال هند، دارایی های شیائومی به ارزش 676 میلیون دلار را به اتهام حواله های غیرقانونی از طریق پرداخت حق امتیاز به نهادهای خارجی مسدود کرد. با این حال، شیائومی هرگونه تخلف را رد می کند و گفته است که این اقدام به طور موثری فعالیت های خود را در بازار کلیدی هند خود متوقف کرده است.

تلویزیون گیمینگ Redmi XT با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی Redmi Note 12 معرفی شد: صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی، SD4 Gen 1 SoC، شارژ سریع 33 واتی و موارد دیگر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *