خبر

تلویزیون گیمینگ Redmi XT با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شد

0

شیائومی اخیراً Redmi Gaming TV X Pro China را با پیکربندی پرچم‌دار عرضه کرده است که شامل نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، MEMC 120 هرتز، نور پس‌زمینه پارتیشن‌بندی شده در سطح سخت‌افزار است که می‌تواند به تنظیم روشنایی در سطح 4096 و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) برسد. غول فناوری چینی دومین تلویزیون بازی خود را با برچسب Redmi XT معرفی کرد. این مدل از 2099 یوان (289 دلار) شروع می شود.

تلویزیون بازی Redmi XT
درست مانند Redmi X Pro، تلویزیون بازی Redmi XT از نرخ رفرش 120 هرتز و جبران حرکت MEMC 120 هرتز پشتیبانی می کند. به همان اندازه تصاویر متحرک با سرعت بالا را در زمان واقعی از طریق الگوریتم های تراشه بهینه می کند تا تصاویر متحرک را پایدارتر و روان تر کند.

تلویزیون بازی هوشمند همچنین دارای منحنی گاما و دمای رنگ تنظیم شده است. تفاوت رنگ ΔE≈2 دارد و از 94% طیف رنگی گسترده DCI-P3 و صفحه نمایش رنگ اصلی 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند.

تلویزیون بازی Redmi XT
تلویزیون هوشمند Redmi XT از پردازنده چهار هسته‌ای A73 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. رم و فضای ذخیره‌سازی بزرگ تضمین می‌کند که تلویزیون می‌تواند برای اجرای همزمان چندین برنامه بدون هیچ مشکلی استفاده شود.

از نظر صدا، تلویزیون بازی جدید با چهار بلندگوی داخلی متشکل از دو لوله اینورتر تقویت‌کننده باس و صدای مستقل 25 واتی با فرکانس دوگانه پرقدرت عرضه می‌شود. علاوه بر این، تلویزیون بازی Redmi XT به لطف XiaoAI می‌تواند از فرمان صوتی نیز پشتیبانی کند. همچنین می توان آن را به تلفن های همراه، نوت بوک و حتی از طریق نرم افزارهای شخص ثالث برای نمایش صفحه نمایش متصل کرد. این محصول با کابل داده HDMI 2.1 عرضه می شود.

تلویزیون بازی Redmi XT
تلویزیون بازی Redmi XT در سه اندازه 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ عرضه می شود. مدل 55 اینچی 2099 یوان (289 دلار) قیمت دارد، در حالی که مدل 65 اینچی با قیمت 2799 یوان (385 دلار) عرضه می شود. مدل 75 اینچی با قیمت 4999 یوان (688 دلار) به فروش می رسد.

نمایشگرهای شیائومی 13 و 13 پرو دارای حاشیه های باریک نسبت به سری 12 شیائومی هستند

مقاله قبلی

شیائومی خدمات مالی خود را در هند تعطیل می کند، Mi Pay و Mi Credit دیگر کار نمی کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *